Toon posts:

Ik krijg die $#^^%streepjes toch niet gezet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag een Duron gekocht voor m'n 2e pc'tje , en meteen uitproberen hoe hard ie kan . Potloodje geslepen en aan de slag . Helaas , na 6 vruchteloze pogingen geef ik het voor vanavond op want ik ben al nie zo goed van zicht ,maar dit krijg ik dus niet voor elkaar . Hoe hebben jullie dat gedaan ? Vergrootglas , microscoop , beamer ???? Aargh ik word gek !!!!!

Verwijderd

3 woorden:
vergrootglas, vulpotlood, lineaal

Verwijderd

Topicstarter
De 1e heb ik dus niet , heel fijn geslepen potlood wel , en een lineaal had ik ook al bedacht , maar ik word er helemaal scheel van als ik er 3 seconden naar kijk . Morgen bij daglicht waag ik een nieuwe poging , nu draait ie op 7x115 , wat geloof ik al iets bijzonders is voor een Duron . (die FSB dan)

Verwijderd

hmmz ik heb ut gewoon met het blote oog gedaan... maar als je zicht zoiezo al minder is is dat priegelwerk ook wel moeluk ja je moet gewoon je proc zo houden dat het potlood glinsterd en de rest niet

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 23:06
Slijp je vulpotlood nog es half af, zodat je een schuine punt eraan krijgt, dan nog eens mooi dik krassen over die bruggetjes,.. moet werken.

WEBN & chill (@IBKR)

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:19
LOL! Vulpotloot slijpen is niet zo'n goed idee :+.

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 23:06
* DeadKennedy zucht...
neem een vulpotlood
zet de vulpotlood onder een hoek van 45 graden op een vel papier
schuif de vulpotlood heen en weer tot er een scherp randje ontstaat aan je vulpotlood

resultaat: geslepen en extra scherp vulpotlood

* DeadKennedy zucht weer..

WEBN & chill (@IBKR)

Verwijderd

HB type (zacht potloodkern) is het beste, en dan mag die best lekker breed zijn, en goed dik... ;)

PJ, Ik gebruik voor dat soort karwijtjes een loeplamp, ik krijg ook een beetje slecht gezichts vermogen zo close...

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 17:58
Ik heb ditzelfde vanmiddag bij m'n Duron-600 en Tbird-850 gedaan, en ook gewoon met een gewoon HB-potlood (geslepen ja) en met het blote oog uit de losse hand. En het werkte bij beide processors gelijk.

Weet je wel zeker dat je de goeie brugjes dichtmaakt ???
Het moet de L1-serie zijn heb ik gelezen en gemerkt.
Hier een site die je errug zal helpen !!

http://members.nbci.com/candjac/duronocpg1.htm

http://myhome.netsgo.com/wesleycrushr/Hardware/ovr000803a-1.htm
http://myhome.netsgo.com/wesleycrushr/Hardware/ovr000803a-2.htm

Als je hier niet uit komt weet ik het ook niet meer :)

Succes

Verwijderd

Topicstarter
Gelukt !!! . Ons moederke had een hele grote loep en na 4 pogingen loopt ie nu 1000 Mhz op 1.725V . Op 1050 gaat ie vreemd doen op dit voltage , en 1000 op een lager voltage heb ik nog niet geprobeerd . Temp full stress zit onder de 50C met zo'n grote Coolermaster . Straks eens wat benchmarks draaien tussen een P3-700@1000 en een duron 700@1000 .

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 10:21 schreef PeeJee het volgende:
Gelukt !!! . Ons moederke had een hele grote loep en na 4 pogingen loopt ie nu 1000 Mhz op 1.725V . Op 1050 gaat ie vreemd doen op dit voltage , en 1000 op een lager voltage heb ik nog niet geprobeerd . Temp full stress zit onder de 50C met zo'n grote Coolermaster . Straks eens wat benchmarks draaien tussen een P3-700@1000 en een duron 700@1000 .[/quote]Kun je mij in godsnaam zeggen hoe je dat doet? Krijg mijn Duron 700 niet eens op 800 bij 1.85V.

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-09 17:58
Kheb geen idee, maar die Duron-600 van mij kreeg ik met standaard 1,600 volt simpelweg op 850. Met 1,650 volt op 950 MHz

Verwijderd

Inderdaad, ik haalde 950 op 1,625! Nu loopt de duron 600 op 9,5*112 = 1064 (1066 volgens wpcuid)met 1,75 volt. Voorwaarde is wel dat je goed koelt.
Pagina: 1