• Stan
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-08-2024
Hi,
Ik kan gewoon nergens software vinden voor mijn Ericsson T39m. Ik heb hem nu al jaren, en het is de beste phone ooit gehad of gezien, echt perfect, maar ik kan geen software vinden. Ik heb het dan over synchronisatie (mail, contacts, agenda etc.) via mijn datakabel (non-original) en bijvoorbeeld images, ringtones etc.
Ook software om features aan of uit te zetten of geheime/illegale shit uit te halen is natuurlijk welkom, want ook dit type software vind ik alleen voor al die Nokia's.

Kortom; waar vind ik welk type software dan ook voor mijn T39m i.c.m. mijn datakabel?

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
http://www.koopjessite.nl/

--> klik op Ericsson en dan T39m/T65/T68/T68i. Even naar beneden scrollen en dan zie je
FONE DATA SUITE ERICSSON
T20/T28/T29/T39m/T65/T68
MA-7920, Ericsson compatible datakabel
Inclusief Software CD-rom
Voor logo's, Ringtone's, Adresboek, etc. Afhankelijk van toestel tevens modem, Internet en fax mogelijkheden in combinatie met laptop of pc.
Voor zover ik weet is er geen gratis software.

T39 rules :7

Verwijderd

Das heel gek, want ik heb er een cd bij gekregen in de originele Ericsson verpakking. Heb er zelf een, er staan 3 programma's op die cd, namelijk een config tool waamee je alles kan veranderen aan de telefoon wua instellingen (ringtones ook), een telefoonboek / sms / bel manager, en een sychroniser voor outlook. Waarschijnlijk zit de software licentie voor je telefoon op de houderschap van de telefoon zelf, dus het lijkt me geen probleem om dat ding aan te vragen.
Bij de originele datakabel zit iig niks waar jij iets aan zal hebben. Ik woon zelf in Apeldoorn, ik denk zelf dat er geen bezwaar tegen is als je hem wil lenen van me :)

• Stan
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 23:33:
Das heel gek, want ik heb er een cd bij gekregen in de originele Ericsson verpakking. Heb er zelf een, er staan 3 programma's op die cd, namelijk een config tool waamee je alles kan veranderen aan de telefoon wua instellingen (ringtones ook), een telefoonboek / sms / bel manager, en een sychroniser voor outlook. Waarschijnlijk zit de software licentie voor je telefoon op de houderschap van de telefoon zelf, dus het lijkt me geen probleem om dat ding aan te vragen.
Bij de originele datakabel zit iig niks waar jij iets aan zal hebben. Ik woon zelf in Apeldoorn, ik denk zelf dat er geen bezwaar tegen is als je hem wil lenen van me :)
I know, maar de software op die CD werkt niet met non-original datakabels :(

• Stan
Artcore schreef op 19 november 2002 @ 21:29:
http://www.koopjessite.nl/

--> klik op Ericsson en dan T39m/T65/T68/T68i. Even naar beneden scrollen en dan zie je

[...]

Voor zover ik weet is er geen gratis software.

T39 rules :7
Er is wel wat gratis software, ik heb ooit eens iets gehad dat in ieder geval mn contacts kon zien, maar ik kan dit niet meer vinden en ik wil gewoon meer kunnen met mn GSM i.c.m. mn datakabel :(

Verwijderd

even ander t39 vraagje waar ik al een tijdje meezit misschien kan iemand me daarmee helpen.
Kun je de sms toon vervangen door een ringtone of iets anders want ik word er vaak niet wakker door zo'n kort piepje.

Verwijderd

Koop je toch een IrDa transceiver voor je pc, dan werkt de originele software.

• Kwai_gon_jinn
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Kwai_gon_jinn

[-geen icon-]

Verwijderd schreef op 20 November 2002 @ 09:05:
even ander t39 vraagje waar ik al een tijdje meezit misschien kan iemand me daarmee helpen.
Kun je de sms toon vervangen door een ringtone of iets anders want ik word er vaak niet wakker door zo'n kort piepje.
Menu 4 -> Geluid & Signaal -> bericht signaal/ wekker signaal, bel signalen :7
YW

Confucius said: "In ancient time, learning was for self. Nowadays learning is for others."

Verwijderd

was het maar waar dat het zo ging...
je kunt bij berichtensignaal dus alleen uit stil/klik/toon kiezen, en met toon dat hoor je een klein piepje valt niks te kiezen.

• Stan
schop
Pagina: 1