Nobody knows nothing... some of us just know very little
uhm, PHP en sessions:?
uhm, de knop refresh op/in je browser betekend 'verfris de pagina die in de url-balk staat', en dus neemt ie die pagina als uitgangspunt.
Je zult dus iets toe moeten voegen aan de querystring die duidelijk maakt dat de pagina in frame X source Y moet hebben.
Een refresh is geen form actie met een 'post' of wat dan ook, dus je server weet niet wat ie moet retourneren behalve de opgevraagde url die in de balk stond.
Je zou kunnen experimenteren met dingen als onunload..:
waarna je in de index.html een script mikt die kijkt of er vars mee gestuurd worden in de query-string en de juiste source in het subframe douwt.
Volgt u me nog?
uhm, de knop refresh op/in je browser betekend 'verfris de pagina die in de url-balk staat', en dus neemt ie die pagina als uitgangspunt.
Je zult dus iets toe moeten voegen aan de querystring die duidelijk maakt dat de pagina in frame X source Y moet hebben.
Een refresh is geen form actie met een 'post' of wat dan ook, dus je server weet niet wat ie moet retourneren behalve de opgevraagde url die in de balk stond.
Je zou kunnen experimenteren met dingen als onunload..:
HTML:
1
| <body onunload="top.location.replace('http://www.mijndomein.nl/mijnpagina.html?blaat');"> |
waarna je in de index.html een script mikt die kijkt of er vars mee gestuurd worden in de query-string en de juiste source in het subframe douwt.
Volgt u me nog?
Jaja, ikke nog begrijpe, maar ikke wel nieuw in JavaScript. Maar dat had je al door, en ja ik werk met php en sessions. Bedankt voor je tip, ik googel wel wat met zoektermpjes onunload en replace().
Heeft niemand in dit forum dit probleempje eerder gekraakt?
Heeft niemand in dit forum dit probleempje eerder gekraakt?
Nobody knows nothing... some of us just know very little
nah, ik bedoelde dat je met sessions ook wel zoiets zou moeten kunnen doen, welliswaar serverside maar toch.