Hallo allemaal,
Ik heb mijn AMD XP2200+ liggen overklokken, origineel draadie hij op 13.5 x 133 = 1800MHz
Ik had mijn Multiplier op 12 gebracht en kon zo zeer ver gaan met mijn FSB, tot 166 en nog...
Nu steekt echter het volgende probleem de kop op : Als ik een 3dMark test uitvoer en ik kom bij Nature, dan reageren die vlinders raar, die blijven terplaatse wat fladderen, maken heen en weer bewegingen ???
Bij Wolfenstein manifesteerd zich dat in de vorm van rare luchflikkeringen in somige situaties...
Deze zakes kom je normaal toch tegen als je je videokaart te ver overklokt ?
Dit terwijl mijne helemaal niet overklokt is...
Wie weet raad ? is er geen oplossing om de datastroom die het AGP slot krijgt te locken op en bepaalde snelheid ?
In mijn Bios had ik het AGP voltage verhoogd, maar dit veranderde niets.
Ook de getweakte drivers van VIA mochten geen soelaas brengen...
De temps aan mijn proc. kunnen het ook niet zijn, daar die rond de 55 graden blijven stressed.
Mijn mobo = ASUS A7V8X
All tips are more then welcome....
Ik heb mijn AMD XP2200+ liggen overklokken, origineel draadie hij op 13.5 x 133 = 1800MHz
Ik had mijn Multiplier op 12 gebracht en kon zo zeer ver gaan met mijn FSB, tot 166 en nog...
Nu steekt echter het volgende probleem de kop op : Als ik een 3dMark test uitvoer en ik kom bij Nature, dan reageren die vlinders raar, die blijven terplaatse wat fladderen, maken heen en weer bewegingen ???
Bij Wolfenstein manifesteerd zich dat in de vorm van rare luchflikkeringen in somige situaties...
Deze zakes kom je normaal toch tegen als je je videokaart te ver overklokt ?
Dit terwijl mijne helemaal niet overklokt is...
Wie weet raad ? is er geen oplossing om de datastroom die het AGP slot krijgt te locken op en bepaalde snelheid ?
In mijn Bios had ik het AGP voltage verhoogd, maar dit veranderde niets.
Ook de getweakte drivers van VIA mochten geen soelaas brengen...
De temps aan mijn proc. kunnen het ook niet zijn, daar die rond de 55 graden blijven stressed.
Mijn mobo = ASUS A7V8X
All tips are more then welcome....
AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600