Toon posts:

Hitman 2 troubleshooting

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus hitman 2 geinstalleerd doet het perfect alles is mooi enz enz maar toen sloot ik hem af en de volgende keer:
Ik vraag gewoon via Load mijn saved game op, skip het filmpje dmv Esc en vervolgens gaat hij terug naar mijn desktop.......
Ik krijg het dus niet meer voor mekaar om in mijn saved game te komen>>
meer mensen hier problemen mee en belangrijker iemand een oplossing ?! :(

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2002 19:42 . Reden: Hoofdletters, en zinnen verbeterd voor betere leesbaarheid en de tevredenheid van de moderator :p :9 :) ]

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14:09
SGD -> SPV

Zou je voortaan wat meer hoofdletters en leestekens willen gebruiken in je posts? Dat maakt ze wat overzichtelijker :)

There is no magic.

Verwijderd

Topicstarter
shit ik kom er nou net achter dat ik geeneen game meer kan opstarten, zelfs geen nieuwe meer (allemaal hitman 2 hè :( ),
ik ga even opnieuw installeren....

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Dit probleem komt heel erg vaak voor en soms ligt het aan de drivers. Installeer de nieuwste drivers eens :)
(Onder welk OS speel je eigenlijk?)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
Tis mn broertje die dat hier boven getyped heeft. Hij draait Windows XP. PC2 is van hem, kijk maar in de sig.

En alles draait trouwens alweer

Verwijderd

Misschien dat er iets fout is met je windows, de kernel ofzoiets. ik zou het anders niet weten, anders moet je je pc eens formateren en opnieuw instaleren. :?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:51
Verwijderd schreef op 26 November 2002 @ 13:30:
Misschien dat er iets fout is met je windows, de kernel ofzoiets. ik zou het anders niet weten, anders moet je je pc eens formateren en opnieuw instaleren. :?
Je hoeft niet meer te helpen hoor ;)
Dit topic is al een weekie oud en hij zei dit:
En alles draait trouwens alweer

The devil is in the details.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Het was dus al opgelost :)

Dicht :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.