A.N.G. Shop Survey weer leeg gemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 93 views sinds 30-01-2008

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-02 14:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
A.N.G. Heeft weer zijn Shop Survey weer leeg laten gooien dit is al voor de vierde keer, is het normaal dat dit iedere keer gedaan wordt.
Zo krijgen mensen nooit een goed over zicht.
Als A.N.G. niet tegen commentaar kan vindt, ik dat ze maar helemaal niet meer in de Shop Survey vermeld moeten worden. Verder vindt ik
het leeg halen van een Shop Survey zonder
enige uitleg niet zo goede zaak. Het waarom het wissen van commentaar vindt ik ook belangrijk want dan weet ik waar ik de volgende keer op moet letten bij het insturen van een Shop Survey (of kan je dit ergens terug vinden).

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Iemand graag uitleg hierover inderdaad. :(

LinkedIn WoT Cash Converter

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-02 14:54

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Die is op verzoek van ANG zelf leeggemaakt, vanwege een conflict met Klein.

Zolang de surveys die ingevuld worden onderbouwd zijn, blijft het gewoon staan.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Hoezo een "Conlfict met Klein"?

En hoezo al voor de "vierde keer" dan?

:?

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:42

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Wat er nu in die shop survey posting staat klopt gewoon niet (dat ene John van ANG) ze zelf weghaalt, dus ik heb die posting maar weg getrashed.

Probeer 't zakelijk te houden (waarom ANG volgens jou een 4 voor algemeen en service verdient. Bovendien heb je de cijfers handmatig ingevuld via 'reactie plaatsen (zonder beoordeling)' ipv 'survey invullen (met beoordeling)', wat niet de bedoeling is omdat ze zo niet meetellen voor de gemiddelde beoordeling van ANG Computers.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 06:02 schreef Femme het volgende:
Probeer 't zakelijk te houden (waarom ANG volgens jou een 4 voor algemeen en service verdient. Bovendien heb je de cijfers handmatig ingevuld via 'reactie plaatsen (zonder beoordeling)' ipv 'survey invullen (met beoordeling)', wat niet de bedoeling is omdat ze zo niet meetellen voor de gemiddelde beoordeling van ANG Computers.[/quote]Ik heb de cijfers uit het puldownmenu gekozen. Ik heb gezien dat ze niet met
de beoordeling mee worden genomen maar als er nog iemand een cijfer geef
worden ze wel in het gemiddelde opgenomen. Verder denk ik dat ik zelf de
cijfers netjes heb uitgelegd.

--edit--

En dit was geloof ik de vijfde keer dat mijn Survey weg is.

Ik wis nu wat Femme bedoelde met het stukje wat ik schreef over dat ik de indruk wekte dat John de Survey leeg gooide maar dit kan natuurlijk niet dit kan volgens mij alleen door een ADMIN.
Dit had ik pas door toen ik de survey weer invulde. Ik heb in de Survey een berichtje geplaatst dat ik een foute zin heb gebruikt.

Er ziten nog een schoonheids foutje in als je een Survey in wilt vullen, er staat namelijk dat 1 zeer slecht is en 10 goed maar je kan niet lager als een 4.
Misschien dat het handig is dat je een bericht kan bekijken voordat je het instuurt net zo als hier.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Verwijderd

wie kent het spreekwoord

waar rook is is vuur.... of zo iets...

ik heb de discussie bij klein gevolgt en volgens mij heeft dat ang ook echt wel een de boel bij klein proberen te verknallen...

concurrentie binnen zijn eigen stad... wegwerken dus... ja en nu krijgt ANG waarschijnlijk een koekje van eigen deeg, en dat is denk vervelend als waarschijnlijk (ik weet het niet) de boel niet op orde is...

en ik moet toegeven, dat iemand die zo zijn zaakje probeert te verdoezelen, en daarmee de admins van tweakers meetrekt waarschijnlijk wel iets te verbergen heeft..

en als je niets te verbergen hebt komen er vanzelf ook goede postings.... en die kunnen de slechte cijfers wegwerken

niet toch admins...

• Floor-is
  • Laatst online: 00:21

Floor-is

5.2

Laten we maar weer eens voorop stellen dat wij niet betaald worden voor het onderhoud van de shopsurvey, het is een service die wij onze bezoekers aanbieden.

Het is voor ons dus niet zo boeiend als een bedrijf goed of slecht beoordeeld wordt, wat wel interessant is, is dat de shop-survey goed wordt ingevuld. Een onderbouwing is hierbij erg belangrijk, als deze niet goed is of ontbreekt, wordt de hele post verwijderd (althans dat is de bedoeling, wij missen ook wel eens iets natuurlijk). ;)

edit:
Even als voorbeeld: uit de shopsurvey van Accell Automatisering bijvoorbeeld heeft Daniel gisteren nog hele goede beoordeling verwijderd omdat de onderbouwing mistte, dit is voor Accell niet leuk, maar wel zo eerlijk. (Saillant detail: Dit heeft hij gedaan terwijl de eigenaar van deze winkel erbij was, op een systeem van de winkel zelf. Dit is gedaan nadat de eigenaar zelf had aangegeven een leuke, positieve beoordeling te hebben gehad. :o

Bericht hierboven

Verwijderd

Maar Floris was jij ook niet die persoon die een hele e-mail van ang plaatste en niet vertelde dat hij van ANG afkwam....

Verwijderd

ik bedoel in die klein topic...
het viel gewoon op...

en nu nemen jullie ang in bescherming

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 14:27

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik had ernstige twijfels over de geloofwaardigheid van de postings van met name De_Meester, zeker gezien zijn al wat twijfelachtige reputatie in andere shop surveys

Verder lag er een klacht in mijn mailbox van de eigenaar van ANG, genoeg redenen om het zekere voor het onzekere te nemen

Verwijderd

Ach maar toch als die meester namen kan noemen van bedrijven valt dit toch zeker onder de gewone resultaten en als het fake is blijft hij niet doorgaan...

maar als ang het zo goed doet dan kan hij dus best een hope positieve krijgen en dat krijgt hij ook niet...

ik denk dat er echt wel iets aan de hand is...

overigens lieten jullie alle shit van klein-computers ook staan, waarvan jullie zelfs een hoop spullen hadden gehad... voor die prijsvraag...

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Je wilt niet weten hoeveel ik bij Klein heb weggehaald...wat er nog stond waren de relatief goede postings

Verder is op een gegeven moment op verzoek van Klein zelf het posten onmogelijk gemaakt

Verwijderd

ok sorry dat wist ik niet...
maar dan blijven de formus toch nog over, waar toch best wel eens door admins werd gesproken

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh leg dat eens/toe uit als je wilt?

BTW: het is "The Story continues" maar owkee... Engels is soms lastig -=> BIG ;)

Bericht hierboven

Verwijderd

Floris,

;( Je geeft nu dus zelf aan dat er afspraken zijn tussen leveranciers en anderen...

als ik een winkel start en jullie een aantal knaken geef dan wordt die winkel nooit negatief in het nieuws gebracht...

ik vind dat eigenlijk alle postings zonder "chat-gehalte" mogen blijven staan...
dan kan er gewoon door de leverancier op gereageerd worden

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Ik vind dat hieruit blijkt dat t.net niet consistent is...

Heeft ANG misschien een blauw linkje? :(

Ik vind dat je nooit alle reacties van een hele winkel mag trashen, alleen maar omdat ze een mailtje sturen.

Verwijderd

daarom ben ik waarschijnlijk nooit meer geworden dan wat ik nu ben

Verwijderd

ik ben eventjes nagegaan,

de een post over een openbare instelling in Schiedam de ander reageert niet..

dus misschien is de meester fake maar die borg dus zeker niet

• Floor-is

Floor-is

5.2

Euh ik snap niet hoe je daar nu weer op komt, ik zeg helemaal niks over afspraken als je het mij vraagt, maar misschien mis ik iets? (Of je moet een reply hebben gezien die er 1,5s stond en eigenlijk niet helemaal klopte, die is dus ook verwijderd, mede omdat ik een bepaalde verkeerde verwoording heb gebruikt, jegens jou (Wacky_Waku), maar ook een onduidelijke omschrijving waardoor er alleen maar meer "misbegrip" zou ontstaan. Als je hier dus op reageert, begrijp ik je reaktie wel, maar reageer ik er niet op, mijn reaktie is immers niet kloppend)

Wat ik juist duidelijk wil maken is dat er een winkel geen invloed kan uitoefenen op hoe goed of slecht iemand deze zaak beoordeeld, pas als er duidelijk wordt "gerotzooid" door gebruikers wordt er ingegrepen, en omdat ik contact heb met redelijk wat winkels verwijder ik zelf helemaal niets uit de shopsurvey (ja dubbelposts, maar geen beoordelingen).

Maar ik wil het best als een grapje zien hoor:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>als ik een winkel start en jullie een aantal knaken geef dan wordt die winkel nooit negatief in het nieuws gebracht...[/quote]Euh ja, als jij ons nu ff ƒ1.000.000,- overmaakt, dan willen wij best af en toe een oogje dichtknijpen. We zijn niet omkoopbaar en nee we stellen geld niet voor onafhankelijkheid, ik wordt er bijna boos van dat je het denkt.

Config:
Niet consistent is nog altijd iets anders dan corrupt, dat laatste zijn we zeker niet en het eerste proberen we zo veel mogelijk te beperken. Wat het blauwe linkje betreft, wat denk je nu zelf? (Nee dus!)

Bericht hierboven

Verwijderd

Floris,

Het valt me nu echt op,
eerst zeg je dat ik mijn mond moet houden omdat ik niets weet over de afspraken tussen jullie en leveranciers, je verwijdert de thread en dan mij nog voor leugenaar zetten ook

hier baal ik echt van: :(

Verwijderd

vervelend maar waar

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 13:15 schreef Waku_Waku het volgende:
Floris,

Het valt me nu echt op,
eerst zeg je dat ik mijn mond moet houden omdat ik niets weet over de afspraken tussen jullie en leveranciers, je verwijdert de thread en dan mij nog voor leugenaar zetten ook

hier baal ik echt van: :([/quote]Het valt mij op dat je de "edit" knop niet weet te waarderen en daar baal ik echt van :(

Het is dit icoon: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif

Verwijderd

ik weet de edit knop prima te waarderen,

maar alleen als die goed gebruikt wordt... en het is niet de bedoeling om eventjes te zeggen wat je te zeggen heb en daarna weer te verwijderen om de consequenties te voorkomen.

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik heb even wat nader onderzoek gedaan en ik heb nu gegronde redenen om aan te nemen dat de postings van de_Meester fake zijn

Die vliegen er dus gewoon uit, die van we_are_borg blijven vooralsnog staan (hij krijgt het voordeel van de twijfel)

Verwijderd

prima werk daniel!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 13:56 schreef Waku_Waku het volgende:
ik weet de edit knop prima te waarderen,

maar alleen als die goed gebruikt wordt... en het is niet de bedoeling om eventjes te zeggen wat je te zeggen heb en daarna weer te verwijderen om de consequenties te voorkomen.[/quote]het lijkt me niet de bedoeling dat er zonder aanwijsbare reden meerdere posts van dezelfde user onder elkaar geplaatst worden.
Dit gaan onnodig ten koste van de ruimte.

• we_are_borg

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 15:16 schreef Daniel Kegel het volgende:
Ik heb even wat nader onderzoek gedaan en ik heb nu gegronde redenen om aan te nemen dat de postings van de_Meester fake zijn

Die vliegen er dus gewoon uit, die van we_are_borg blijven vooralsnog staan (hij krijgt het voordeel van de twijfel)[/quote]Kijk wat De Meester deed is natuurlijk niet goed. Overal een 4 voor geven en dan een vaag verhaal over een file server.
Kijk het moet onderbouwd zijn en ik personlijk vind de algemeene indruk van A.N.G. erg slecht een grote winkel die maar voor een paar % gevuld is. Laaste keer dat ik daar geweest ben stondt er 1 pc te draaien. De service is niet voor het afhandelen van defecte spullen maar voor het niet sturen van een offerte van 3 PC's. wat ik een zeer slechte zaak vindt kijk als je het te druk heb dan bel je op en dan zeg je dat, dat het iets langer kan duren, maar niet van je laten horen vindt ik uit de boze.
Ik zeg zelf altijd bellen is het minste wat je kan doen. Het hoeft geen prettig nieuws te zijn maarja. Ik dek zelf als hij dat gedaan had dat er niks aan de hand had geweest. Ze kochten daar voor ook bij hem.
Als ik het goed nadenk hebben ze daar een stuk of 10 computers in een keer gekocht.
Wil John mijn naam weten kijk hij even naar de onderstaande URL en haalt hij die door de WHOIS databank heen. Ik hoop dat iedereen nu weet waar het over gaat en volgende keer tik ik niet meer zo uitgebreid.

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

even een diepere gedachte over shopsurveys im algemeines. - Het is een feit dat medewerkers van de diverse shops invloed uitoefenen op de resultaten. Het is ook een feit dat er mensen zijn die naar aanleiding van 1 ongelukkig voorval een shop consequent naar beneden aan het halen zijn. Het is ook een feit dat er tegen sommige shops een hetze is ontstaan (Graficall bijvoorbeeld) vooral door het reageren van medewerkers van de winkel zelf. Om een voorbeeld te noemen; elke keer als ene Theo van Dissel in de Grafi-Call Survey zijn vingers op het toetsenbord heeft gehad, laait alle onzin in die survey weer op. Zou het niet mogelijk zijn om reacties van de winkels te weren uit de shop Survey. Het is namelijk een Survey en geen Q&A - forum. Naar mijn mening is het niet wijs om bedrijven te laten reageren in de survey.

Over de partijdigheid van T.net in de survey, kan ik niks zeggen, dan zou ik meer "onderzoek" moeten doen. Wel wat stof tot nadenken: T. Net moet zijn hardware voor o.a. reviews ook ergens vandaan halen. Volgens mij is het niet mogelijk onpartijdig te blijven jegens een leverancier van testhardware die ook in de shopsurvey staat.

Of T.Net moet dat met naam en toenaam in een contract of dergelijke hebben staan. Maar uit eigen ervaringen m.b.t. sponsoring: geld kruipt waar het niet gaan kan.

Dit is overigens niet bedoeld om T. net in een kwaad daglicht te stellen. Dit is slechts een van mijn gedachtenkronkels, naar aanleiding van de probleempjes in de shopsurvey. Ik kan deze theorieen met geen enkel bewijs staven. Het is, zoals ik al heb vermeld stof tot nadenken.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Je bent goed ontopic bezig PcDealer! Netjes
Regel dit soort zaken per ICQ/mail of iets dergelijks. En ja dit had zelf ook per mail of icq gekund.

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 13:19 schreef BlackandBlue het volgende:
Je bent goed ontopic bezig PcDealer! Netjes
Regel dit soort zaken per ICQ/mail of iets dergelijks. En ja dit had zelf ook per mail of icq gekund. [/quote]Haha.. deze reaktie van jou dus ook. Hypocriet!

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Hyp Hyper HAHA die van jou dus ook!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 november 2000 15:33 schreef BlackandBlue het volgende:
Hyp Hyper HAHA die van jou dus ook![/quote]nee, want ik ben het er niet mee eens! woeha

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.