Toon posts:

[WinXP] + gebeuren overzetten naar andere schijf?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Windows XP + gebeuren overzetten naar andere schijf?

kan dat?
Ik heb op dit moment Windows XP + een berg programma's etc. op een traag 6gig schijfje (FAT32) staan.
Is het mogelijk om dit in z'n geheel over te zetten naar m'n 2de HD (NTFS) of kan ik beter winxp opnieuw installeren? 8)7

oh, en ik heb nu 1 partitie van 60gig op m'n 2de HD! die kan ik nu nog wel splitsen zonder dat ik data verlies toch ( met PQmagic 8?).

tenk joe :>

• InSPiRE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-03 20:19
Image maken, deze op een 3de schijf zetten, image terug zetten naar 2de schijf, 2de schijf 'active' maken met fdisk ofzo. :)

Nadat je dit hebt gedaan heb je een FAT32 partitie welke je dan weer kan converteren naar NTFS.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:49

momania

iPhone 30! Bam!

rAcEr schreef op 19 november 2002 @ 19:12:
Image maken, deze op een 3de schijf zetten, image terug zetten naar 2de schijf, 2de schijf 'active' maken met fdisk ofzo. :)

Nadat je dit hebt gedaan heb je een FAT32 partitie welke je dan weer kan converteren naar NTFS.
en de MBR dan?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Je kan toch gewoon met GHOST die hele meut overzetten naar een andere Disk ? Copy disk of copy image naar image / disk

appeltje eitje :)

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:32
Gaat wel werken met PM8. Ruimte aan het begin van je 2e HD vrijmaken, dus partie opschuiven (ddurt wel even ivm verplaatsen data), en dan de partitie van je eerste HD kopieren met PM naar die lege ruimte op je 2e HD. Als dat allemaal werkt kun je eventueel converteren naar NTFS (vanuit XP).