athlon 700 --> 1ghz verantwoord?

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Is het wel slim om het even uit te proberen, ik wil gewoon kijken of het een beetje stabiel loopt. een Athlon TB 700 mhz naar 1ghz

is dit wel slim? kan het zonder enig echte extra koeling? ik heb er wel een fannetje vooraan bijgeplaatst, maar niet echt zware koeling. Bij welke temp moet ik gelijk terugzetten? En welke progjes zijn er zoals 3d mark voor je vidkaart om je proc te stressen en te kijken oftie het wel aankan?

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

denk dat je even moet terugzetten als ie warmer wordt dan 60 a 70 graden

t kan wel heter met een athlon maar weet niet zeker of je temp sensor goed zit en zoiezo of ie dan nog stabiel loopt

overklokken doe je zoiezo met kleine stapjes heh.. dat weet je.. als je in één keer van 700 naar 1000 gaat weet je bijvoorbeeld niet eens hoe warm hij wordt wanneer hij op 800 of 900 staat

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03:26

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Standaard worden deze cpu's al warm. Ik zou het niet doen.

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

anders zet je er een xp2000 certified coolermastertje op, hebbie voor 10 euro 300 mhz extra, een flinke performance boost lijkt me zo

• Pixal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Pixal

Mijn poes popelt.

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 18:08:
anders zet je er een xp2000 certified coolermastertje op, hebbie voor 10 euro 300 mhz extra, een flinke performance boost lijkt me zo
ja en overbodige teringherrie voor een processor die misschien wel helemaal niet stabiel loopt op die snelheid

• GTA3
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
er zit al een koeler van coolermaster op en ik heb wel ervaring met overklokken van videokaarten....

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 10:39
cpuburn kan je mee kijken of je pc heel erg warm word :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Zie de DOC FAQ voor overclocken. Tip's kun je ook genoeg vinden met de search, inclusief tools om de temp in de gaten te houden en je doos te stressen om de stabiliteit te testen.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.