Hey, ik heb een Zalman northbrige heatsink gehaald, die zou ik er ff opplakken dus... maar toen ik de oude cooler er af haalde, kwam er een complete core tevoorschijn die net wat kleiner is dat de standaart AMD core, op de onderkant van mijn cooler zat wat koelprut en een afstandhoudertje, maar als ik nou die andere cooler er op zou zetten, is de kans dan groot dat die "core" dan af gaat brokkele (en ik mijn garantie verlies).
jaja....toen ik de oude cooler er op plakte, kwam er een complete core tevoorschijn
slaap daar nog maar eens een nachtje over
ahnee man dat meen je niet!!!! gebuerd meestal hoor 
Maar als je een beetje koelprut ertussen doet meot het goed koelen hoor, je moet iig zorgen dat er geen grote krachten op die core komen te rusten
Maar als je een beetje koelprut ertussen doet meot het goed koelen hoor, je moet iig zorgen dat er geen grote krachten op die core komen te rusten
LOL
Hmm ja dat zou kunnen, wat is nou je vraag?
aah, of die core stuk gaat bij het "monteren" van die ongelofelijke grote en zware heatsink natuurlijk.
Probeer het gewoon, die cores kunnen echt wel wat hebben..
als je het goed doet is er nooit iets aan de hand...
houd de heatsink recht tegenover de core, en dan kan hij gewoon niet breken... (ben verder niet verantwoordelijk
)
maar werkt het zelfde als je cpu koeler he...
en je NB heatsink moet je niet plakken, maar met 2 pinnetjes er op zetten
koelprut er verder afhalen, en waqt arctic silver 3 halen
houd de heatsink recht tegenover de core, en dan kan hij gewoon niet breken... (ben verder niet verantwoordelijk
ik heb jammer genoeg geen gaten rond mijn northbrige, mijn MSI coolertje zit vaast met een paar klemmetjes die weer in lusjes komen die op het mobo zijn gesoldeerdixl85 schreef op 19 november 2002 @ 16:50:
als je het goed doet is er nooit iets aan de hand...
houd de heatsink recht tegenover de core, en dan kan hij gewoon niet breken... (ben verder niet verantwoordelijk)
Gebruik dan geleidende lijm ofzo?Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 16:51:
ik...zijn gesoldeerd
ps had je wel ff naar mogen kijken voor je die zalman ging kopen..
[ Voor 0% gewijzigd door procyon op 19-11-2002 16:54 . Reden: typo ]
Ik wist dat er lijm bij de cooler zat, maar ik wist niet dat mijn northbridge er zo uit zag. Aangezien de "normale" gewoone en platte core heeft.Procyon for life schreef op 19 November 2002 @ 16:52:
[...]
Gebruik dan geleidende lijm ofzo?
ps had je wel ff naar mogen kijken voor je die zalman ging kopen..
It's amazing, Mike 
Wel erg basic ditte, dicht dus.
Serieuze suggestie voor de volgende keer: neem een kijkje op www.beginnersweb.nl
Wel erg basic ditte, dicht dus.
Serieuze suggestie voor de volgende keer: neem een kijkje op www.beginnersweb.nl
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()