Hoe nog meer koeien?

Pagina: 1
Acties:

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:22
Nu wordt ik natuurlijk uitgelachen, maar er was ergens info om koetjes te draaien op je soundblaster Live en je modem en om zo goedkoop mogelijk blokjes te grazen. Door middel van een seriele aansluiting met daaraan een kaartje met een risc-chippy. Ik kan alleen de info /adressen niet meer vinden. Anyone?

Verwijderd

Ik heb iets gelezen over het inzetten van de T&L engine van de gforce kaart.

die kun je dan mee laten grazen met extreme snelheid!

Ik weet alleen niet meer waar het precies stond...

;)

Verwijderd

hmmm.. was dit niet precies 2 weken geleden? :)

• source
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-04 14:51
kan iemand nog ff een link leggen naar de vorige post over dit onderwerp? heb zelf een Gforce kaart en zou het best geinig vinden om mijn koe daar ff op te laten draaien...

Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.

• Gregoor
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08-05 10:56
Ik heb hier inderdaad ook eens iets over gehoord ja, maar dan dat je je netwerkkaart aan het rekenen kon zetten, ben helaas ook de link kwijt, heeft iemand die miischien nog? :)

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik zit al de hele dag met een potlood staartdelingen te doen hier, ik haal 100 keys/sec. Goed he? :D :D :D

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Go RubZie! ;)

Er zijn altijd mensen die met dit soort ideeen rondlopen, maar in de praktijk is het zelden haalbaar. Dat met die GeForce was je waarschijnlijk zoveel CPU tijd aan kwijt om je GeForce nou eigenlijk te vertellen wat ie moest doen dat je VEEL langzamer bent dan alleen dnetc op je CPU draaien, en ik vermoed dat dat ook geld voor DSP's op geluidskaarten en modems. Die chips zijn gewoon voor een heel ander soort berekeningen gemaakt dan het soort dat dnetc gebruikt, dus daar heb je vrij weinig aan.
Pagina: 1