Toon posts:

Ernstige Problemen Tijdens installatie WIN XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ej,

Ik ben bezig om bij iemand windows xp te installeren op een geheel geformateerde harde schif (40gb).

Ik heb dus gewoon een opstartdisketten gebruikt, daarna gewoon command ingevoerd: format c: /q daarna bootable cd van win xp erin. Alles gaat goed, je moet ook code van je echtheids certificaat invoeren enz, gaat allemaal goed. Maar dan halverwege beginnen de problemen.
Je krijgt een fout melding, problem met het intialiseren van de beveiliging ofzo.
hieronder het .log bestand:

Fout:
Er is een fout opgetreden in Setup tijdens het instellen van systeembeveiliging.

De aanvraag wordt niet ondersteund.

Fout:
Setup kan de SID voor het accountdomein niet instellen vanwege de volgende fout:
LsaOpenPolicy heeft status c0020017 geretourneerd.

Onherstelbare fout:
Het beveiligingssubsysteem kan niet worden geïnitialiseerd.

Dit krijg je keer op keer, hierna wordt het system opnieuw gestart en kan je opnieuw beginnen. Volgens mij is het probleem het nieuwe moederbord wat hier in is gekomen. De installatie is 1 keer gelukt toen kon ik in win xp komen, daar kreeg ik dus dezelfde foutmelding maar kon WEL doorgaan.
Alleen ik had hier geen geluid (chip op het moederbord) en het afsluiten lukte telkens niet (word toch ook geregeld op het moederbord?)

de specs van het systeem voor zoveer ik het weet

AMD Athlon 1600+
40 GB HD
256 MD SDram
Geforce 2 MX 400 64 MB
tot zover weet ik het

hopelijk kunne jullie helpen....

PS ik had zelf ook nog oplossing, namelijk hun harde schijf in een wel goed werkend systeem steken, daarmee win xp installeren (dus geen drivers, want ze hebben toch andere hardware) dan harde schijf terug zeten, alle apparaten verwijderen onder apparaat beheer zodat hij zelf alles weer gaat herkennen, en dan alle drivers installeren.. zou dit werken ??

• Nowhereman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-07 23:00

Nowhereman

Ygenweis

Met jouw oplossing kan het zijn dat windows toch niet lekker meer functioneerd, vooral als je een andere chipset gebruikt op dat 2e systeem en je probeerd daarna de orginele chipset drivers te installeren.
Wat je wel ff kan proberen is om de installatie map naar de HD te kopieren en dan een installatie vanaf de HD te doen.

-Pwn the day-

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik weet niet de juiste oplossing, maar denk dat je met de jouwe een BSOD krijgt tijdens het opstarten.... Misschien niet, als je Pro hebt en het factory preset tooltje gebruikt van MS, die herinitialiseert de PnP hardware opnieuw

Verwijderd

Topicstarter
Nee heb geen Pro, maar in ieder geval bedankt en ik ga eerst es proberen om de inhoud van de cd naar de hd te kopieeren en dan te installeren

Verwijderd

Probeer anders eens je bios te updaten.....