Mijn monitor (de Eizo 750i.. duh..) wil niet tot nauwlijks aan gaan. Het is een 21" CRT monitor.
Hij moet 'voorverwarmen'. Je hoort 'm steeds tikken en vervolgens doet hij niks meer. Als je 'm vaak (!) (81x is soms niet voldoende) aan en uit doet diet hij het soms.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling (Nee, echt?!?
). Ik heb her en der even rondgevraagd, en het scheen dat er dan waarschijnlijk sluiting zat. Die sluiting kwam door stof.
Allé, dus ik met de stofzuiger er in gedoken. Geen effect. Het getik komt (hoogstwaarschijnlijk, er is niet genoeg ruimte om mn hoofd ín de monitor te doen
) uit een trafo.
Heeft iemand nog een idee? Komt dit bekend voor? Hoe hebben jullie het toen opgelost?
Lightner
(Oh, Huggz en Arjannutz, ik verwacht minstens van jullie een reply!
)
Hij moet 'voorverwarmen'. Je hoort 'm steeds tikken en vervolgens doet hij niks meer. Als je 'm vaak (!) (81x is soms niet voldoende) aan en uit doet diet hij het soms.
Dit is natuurlijk niet de bedoeling (Nee, echt?!?
Allé, dus ik met de stofzuiger er in gedoken. Geen effect. Het getik komt (hoogstwaarschijnlijk, er is niet genoeg ruimte om mn hoofd ín de monitor te doen
Heeft iemand nog een idee? Komt dit bekend voor? Hoe hebben jullie het toen opgelost?
Lightner
(Oh, Huggz en Arjannutz, ik verwacht minstens van jullie een reply!