8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
"He took a duck in the face at two hundred and fifty knots."
8<------------------------------------------------------------------------------------
M.a.w.: ls -l /dev/lirc ..
Oh, sorry, is al gezegd..
[ Voor 0% gewijzigd door Expander op 19-11-2002 23:56 . Reden: oeps ]
Expanding the inexpandable
Maar goed dat werkt misschien als nog niet. Wat je kan doen is zoals al gezegt na gaan waar de dir echt staat. (locate of find)
je kan ook proberen om hem via shell op te starten.
./proggie
En hebben we nog een mogelijkheid. Vaak staan in de config files een "die" (sterf), deze moet je er eerst uithalen anders vreet ie de configuratie file niet.
Verder kan ik je nog adviseren om BitchX of sIRC te downloaden. werken veel beter.
Succes
The real definition of windows 9x: A number of 32-bit extensions of a 16-bit shell for an 8-bit OS, made for a 4-bit computer by a 2-bit company who can't stand 1-bit of competition.
lirc is geen irc client. maar voor infra rood controlAlpha_Mouse schreef op 20 November 2002 @ 12:17:
Je moet nooit dom weg je bestanden op CHMOD 777 zetten. Dit is de simpelst oplossing maar meestal nie de correcte. Hier kan hij trouwens ook de fout ingaan. Zet de permissies eens op 755.
Maar goed dat werkt misschien als nog niet. Wat je kan doen is zoals al gezegt na gaan waar de dir echt staat. (locate of find)
je kan ook proberen om hem via shell op te starten.
./proggie
En hebben we nog een mogelijkheid. Vaak staan in de config files een "die" (sterf), deze moet je er eerst uithalen anders vreet ie de configuratie file niet.
Verder kan ik je nog adviseren om BitchX of sIRC te downloaden. werken veel beter.
Succes
en k werk alleen maar in de shell
En gewoon voor de weet: wat voor IR-apparaat heb je? Voor sommigen heb je kernel-modules nodig.
I don't kill flies, but I like to mess with their minds. I hold them above globes. They freak out and yell "Whooa, I'm *way* too high." -- Bruce Baum