Toon posts:

Wat is de beperkende factor?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn systeem:
celeron 300a@450
2x64Mb=128Mb pc100 ram
abit bh6 1.0 bordje
diamond viper 330 (riva 128, 4mb)
Maxtor 30G 7200 toeren drive.
Ik draai 1024x768 ware kleuren.

Gisteren zag ik tijdens het photoshoppen (6 laatste beta), dat tijdens het uitvoeren van een filter, mijn cpu niet de beperkende factor was met gemiddeld maar 50% load.
Kan iemand me vertellen wat de beperkende factor is van mijn systeem? Is dit mijn videokaart?

• FReaKaNDeLL
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
mjah ouwe kaart heh die viper 330... k hebber nie zoveel verstand van maar toch zou ik een fatsoenlijke kaart in zo'n systeem pleuren :)
viper 550 ofzo? :)
en tis tog nie erg dat de cpu maar voor 50% gebruikt is, kan je mooi op de rest je koetje laten grazen }:O

Verwijderd

Topicstarter
330 naar 550 is niet zoŽn vooruitgang, dacht zelf meer aan een gf2mx of een cheap radeon als die komt.

Verwijderd

Topicstarter
niemand meer?

Verwijderd

Topicstarter
niemand iets zinnigs?

Verwijderd

Celliebellies zijn nou eenmaal niet uitermate geschikt voor 'zware' (teken) programma's. Als je load 'maar' 50% was betekent dat dat je celliebellie gewoon niet harder rekenen wil... Ik heb op school veel met celliebellies moeten photoshoppen, maar het was een ramp, het waren wel minder snelle, maar je merkt dat ze er niet van houden.

Wat je er aan kan doen...... weinig, misschien helpt het met een betere kaart erin, maar dat weet ik niet. Probeer het als het kan!
Pagina: 1