Is het mogelijk dat ze door middel van een form kunnen uploaden en zelf de locatie mogen bepalen waar ze het bestand willen hebben. (zelf mappen/dir. aanmaken) zodat de locatie ook in de database opgenomen kan worden
(ASP oplossing)
verlengde uitleg
er komt een netwerkschijf van 80 gb. Hierop mogen gebruikers bestanden opzetten die voor andere van belang kunnen zijn. Nu wil ik zelf geen onderverdeling maken van wat waar moet komen. Hun moeten dit zelf doen.
De perfecte oplossing zou moeten zijn dat ze via intranet een form invullen met een paar gegevens over het document/bestand wat ze gaan uploaden en ze vervolgens op die schijf een map kunnen aanmaken met een naam die ze zelf mogen verzinnen. en dan uploaden daarnaartoe. de locatie en alle andere gegevens zouden dan met SQL SERVER 2000 bijgehouden moeten worden.
Dit zou echt optimaal zijn. is het mogelijk ???
Nu zul je wel denken dat ik het hele beheer erop kwijt raak, dat kan idd wel een beetje kloppen
, maar er zijn veel bestanden die bv manual.doc heten. De naam mag niet gewijzigd worden, maar wanneer er een map onder zit met bv GoT dan weten ze dat het de handleiding daarvan is
.
(ASP oplossing)
verlengde uitleg
De perfecte oplossing zou moeten zijn dat ze via intranet een form invullen met een paar gegevens over het document/bestand wat ze gaan uploaden en ze vervolgens op die schijf een map kunnen aanmaken met een naam die ze zelf mogen verzinnen. en dan uploaden daarnaartoe. de locatie en alle andere gegevens zouden dan met SQL SERVER 2000 bijgehouden moeten worden.
Dit zou echt optimaal zijn. is het mogelijk ???
Nu zul je wel denken dat ik het hele beheer erop kwijt raak, dat kan idd wel een beetje kloppen