ik zoek een winkel die pc hardware opkoopt

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• oZy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-07 17:24
Hai, heb nogal wat 'oude' hardware die ik niet meer gebruik en graag kwijt wil. Nu heb ik geen zin om het zooitje stuk voor stuk te verkopen bij bijvoorbeeld t.net/v&a maar ben ik opzoek naar een winkel die (2e hands) hardware opkoopt.

Ik weet dat het best wat meer geld op kan leveren als je het zelf doorverkoopt aan een particulier, maar afgezien van het extra werk dat dit kost, ben ik nogal huiverig voor mensen die terug komen met van die "hij doet het niet meer!" onzin.

Dus weet iemand een goeie zaak? Iemand ervaring met dit soort winkels? Zo ja, wat willen ze van je kopen, complete pc (toetsenbord/muis etc) of alleen de kast en monitor?

ps. 'oude' hardware is in dit geval > Pentium 3 400Mhz

Verwijderd

Je kan toch vermelden "gaat alleen in 1 koop weg" of zoiets ?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

MEER dan een P3 400 (wat overigens niet bestaat... :z )

Heel simpel- laat particulieren naar jou toe komen en toon iets werkend. Geef het ze dan mee, dan is het jouw probleem niet meer als het het niet meer doet.

Want wat je daar omschrijft is vrij modern dus het verschil tussen op laten kopen door 2e hands parasieten en aan particulieren is ernom..

Oslik blyat! Oslik!

• oZy
neah ik wil die zooi gewoon in de auto proppen, naar winkel karre en met cash de deur uit wandelen, geen gedoe met onderhandelen over prijs, mailtjes voor tijdens en achteraf bleh!
/me oZy = lui²

Verwijderd

Crazy Hans in de Jonkerfransstraat in Rotterdam koopt alles in wat maar enigzins met een pc te maken heeft,
Heb ik al heel wat oude spullen gedumpt.

Verwijderd

wat wil je voor dat ding hebben :D! ben we geinstresseerd!

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-08 00:07

Nobby

Nuts!

Of dump het op de HCC :+ , ga anders ff op een rommelmarkt staan ofzo :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

In Leiden heb je PC-Service met Isak 8)7

• wokkie15620
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 27-11-2023
Jep, crazy hans was ik onlangs nog en ze kopen vanaf p2 wel spullen in.

Als je overigens zonder al te veel hassle wilt verkopen. Laat het taxeren door Lopez in het draadje in Overige Hardware. En bied het dan veel goedkoper aan, heb ik ook gedaan. Systeempje binnen 2 dagen weg.

Medio april heb ik zelf een XP1800+ processor gekocht voor 100 euro, toen ver onder de laagste pricewatch prijs. Dus ook niet meer over onderhandeld.

Wat is er nog luier dan iemand langs laten komen thuis, die het spul ophaalt en geld achterlaat! ;-)

• oZy
DAlchemist schreef op 19 november 2002 @ 14:49:
Of dump het op de HCC :+ , ga anders ff op een rommelmarkt staan ofzo :)
whehehe ja óf ik zet mn zusje op de stoep met die zooi, maar dan heb je meer kans dat er een busje vol criminele medelanders voor de deur stopt en de hele handel inclusief kleedje en zusje meeneemt ;)

Nee das dus precies waar ik geen zin in heb.

Voodoo_3: weet niet exactly, zit nu @ werk. Even grove schatting:

Pentium 3 550Mhz Xeon (HP XU)
  • Dual CPU board, met 1 P3 550Mhz Xeon cpu
  • onboard scsi, nic, audio
  • led display
  • videokaart (geloof een Matrox Millenium G2)
  • AirFlow AirGuide© incl. 8 fans ofzow 8)7
  • keyboard, muis, kabels etc
2x P3 Celeron 433Mhz Desktop PC
  • 8gb HDD
  • onboard sound
  • nic
  • videokaart (geloof TNT2 32mb)
  • keyboard, muis, kabels etc
en misschien doe ik mn ouwe 15" TFT (siemens fujitsu) ook wel in de verkoop voor een zacht prijsje (werkt nog prima hoor, heeft maar weinig uurtjes achter de rug)

hmm als ik toch bezig ben.. heb nog een Pentium 120mhz laptop in de aanbieding en een 166 mmx laptop (met zo'n tft scherm waar je de kap vanaf kan halen, zodat je em op een overhead projector kan leggen.. heel grappig :o)

zal straks als ik thuis ben het fijne er wel even van op papier zetten

• oZy
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 14:52:
In Leiden heb je PC-Service met Isak 8)7
kijk... leiden.. das lekker dichtbij :) waar zit dat ergens?

Verwijderd

mm zo'n celeron zou leuk zijn!

• mvdejong
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024

mvdejong

When does the hurting stop ?

The number of things that Arthur couldn't believe he was seeing was fairly large

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-07 21:23
Mjah, nu gaat het een v&a topic worden, en dat is niet echt de bedoeling. Kijk gewoon even een beetje rond op internet (bij wat zaken waarvan je weet dat ze ook in 2e hands artikelen doen).

succes.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.