Wie kan mij advies geven uit eigen ervaring?
kheb een P4 2.4 Ghz FSB533
Ik ben via de FAQ erachtergekomen dat ik een stepping B heb.
deze moet dus iets beter tegen overklokken kunnen begrijp ik als een A.
Nou draait me cpu nu lekker op 2.7Ghz (150x4=600) en geen problemen.
Ik zie via een proggie van Asus (P4S533 645DX) dat me processor 40 graden is.
Dit was ie alleen ook al op 2.4 Ghz en het toerental van de ventilator is ook ongeveer nog hetzelfde.
Nou is mijn vraag, kan dit, dat hij na 300 mhz verhoogd te zijn nog steeds even warm is, of zou er iets aan de hand zijn met dat temp.metertje.
Ik wil nog graag doorgaan met overklokken maar heeft er iemand ervaring met dezelfde Intel processor, en met het overklokken van een Intel zonder dat de temp hoger wordt?
Kwil namelijk niet het risico lopen dat ie dadelijk ineens doorbrand ofzo omdat dat metertje het niet goed deed....
Graag zie ik wat advies voorbij komen....
kheb een P4 2.4 Ghz FSB533
Ik ben via de FAQ erachtergekomen dat ik een stepping B heb.
deze moet dus iets beter tegen overklokken kunnen begrijp ik als een A.
Nou draait me cpu nu lekker op 2.7Ghz (150x4=600) en geen problemen.
Ik zie via een proggie van Asus (P4S533 645DX) dat me processor 40 graden is.
Dit was ie alleen ook al op 2.4 Ghz en het toerental van de ventilator is ook ongeveer nog hetzelfde.
Nou is mijn vraag, kan dit, dat hij na 300 mhz verhoogd te zijn nog steeds even warm is, of zou er iets aan de hand zijn met dat temp.metertje.
Ik wil nog graag doorgaan met overklokken maar heeft er iemand ervaring met dezelfde Intel processor, en met het overklokken van een Intel zonder dat de temp hoger wordt?
Kwil namelijk niet het risico lopen dat ie dadelijk ineens doorbrand ofzo omdat dat metertje het niet goed deed....
Graag zie ik wat advies voorbij komen....