Toon posts:

[Monitor] Lg flatron 915ft plus kapot ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers

Ik heb het volgende probleem

Als ik naar mijn desktop kijk naar icoontjes etc,
Zitten er achter letters een soort witte streepjes code.

het volgende heb ik al geprobeerd brightness naar beneden van het beeldscherm andere refresh rates brightness van windows naar beneden

iemand enig idee wat het kan zijn

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:37

steveman

Comfortabel ten onder

WTF ik heb dezelfde monitor, en ik zag dat laatst ook voor het eerst. Het is niet m'n videokaart iig, heb er 2 geprobeerd gf2mx en gf4 4400. Ik heb wel het id dat het nu minder is dan toen ik het voor het eerst zag.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
welke resolutie draai je nu ik op 1600 * 1200 op andere resoluties geen last

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

ik draai ook op 1600*1200 op 800*600 en lager zie ik ze niet meer, maar dan kun je de losse pixels onderhand ook wel aanwijzen en daar heb je natuurlijk geen 915ft+ voor ;)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Huh ik ken het niet.

Gelukkig nog nooit gehad (ff afkloppen)

HOop het ook nooit te krijgen.

ZO streep door het beeld!!! heb je geen Ilyama monitor :P

Wat die hebben dat we;, heb jij het ook in zo name??

Verwijderd

KVM-switch ertussen? Video verlengkabel ertussen? Indien ja, monitor DIRECT op videokaart aansluiten. Probleem weg?

PS Het kan ook nog aan (uitgangstrap) videokaart liggen !!

• steveman

steveman

Comfortabel ten onder

Ik heb er geen verlengsnoer tussen zitten, de gewone kabel alleen.

Pagina: 1