Toon posts:

Problemen met Battlefield 1942

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok voor dat jullie me gaan uitschelden dat ik weer een topic hierover open.

Ik heb de faq doorgelezen heb alle topics hierover gelezen, maar niks werkt,

OK mijn specs

P4 1.7 ghz
384 mb Geheugen
Geforce 2 MX 400 64 mb

Ik had dus eerst 256 mb geheugen en omdat ik dacht dat het hieraan lag heb ik deze geupgrade, maar nu werkt het nog niet soepel, met mijn specs zou hij toch super moeten draaien en op hogere resoluties als op 640x800

Nou niet dus, ik heb alle drivers geupdate, video etc. Heb patch 1.1, heb frequency van resoluties allemaal op 60 hertz gezet. Ook is audio hardware uitgevinkt in bf.

heeft iemand een oplossing voor me ? zo ja bedankt

Verwijderd

Wat zijn je problemen dan????

Verwijderd

Topicstarter
nou hij stottert ontzettend als het druk wordt, en in 800 x 600 stottert hij al heel gauw als ik ga vliegen ofzo iets dergelijks, gewoon een soort lag, loopt niet vloeiend echt raar

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 21:20

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

HD gedefragmenteerd?
Genoeg ruimte over voor je virtueel geheugen?
Wat is je OS?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb win xp pro, ik heb als ik spelletje aan spelen ben max 150 mb aan gebruik, dus zou ik genoeg moeten hebben, en hd heb ik weleens gedefragmenteerd, dus daar aan kan het niet liggen

Verwijderd

hmm ik heb ook een probleem met battlefield tijdens de installatie blijft ie bij 16 procent hangen en zegt ie

Specified component cannot found in the media. Anattempt was made to acces a component that does not exist in the named media.

Mischien dat iemand het weet zo tussendoor.

En wanneer heb je je hd gedefragmenteert na dat je het spel heb geinsalleert ?
En heb je via drivers geinstalleert (als je die chipset hebt)

Verwijderd

Ik heb ook zo'n kaart (ligt denk ik niet aan de kaart opzich) Hij hakt zo, omdat je computer misschien een zooitje is :? Bij mij was het in ieder geval zo. Formateren en alles loopt weer lekker voor een lange tijd. Aangezien ik nogal vaak instaleer en verwijder wordt het zo snel al een rotzooi, dus af en toe formateren helpt. (Met images werken)
Voorbeeld: Mijn FPS bij CS was 60 met heel veel fps-drops tussendoor, hij ging vaak lager en dan weer naar de 60. Na een formatje was hij weer constant 60.

• bartaa
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 22:42

bartaa

Battlefield

welke detonator-drivers gebruik je Alci ?

Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ

Verwijderd

Battlefield was indertijd getest met detonators 28.32 (iig iets met 28.xx en voor een geforce 2 heeft het niet echt veel zin om de nieuwste det. drivers te hebben, de laatste officiële zijn iig 40.72 whql ;)) verder details flink omlaag zetten? heb je fsaa en aniosotropische instellingen uit staan :?

Battlefield loopt denk ik pas lekker als je minimaal een gf3 hebt of radeon 8500

Audio hardware acceleration kun je het beste aan zetten en dan op 22 khz of op 11

En heb je al nederlandse servers geprobeerd? gameservers.nl hebben momenteel 2 public conquests en die zijn over het algemeen vrij snel/goed.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 15:50:
hmm ik heb ook een probleem met battlefield tijdens de installatie blijft ie bij 16 procent hangen en zegt ie

Specified component cannot found in the media. Anattempt was made to acces a component that does not exist in the named media.

Mischien dat iemand het weet zo tussendoor.

En wanneer heb je je hd gedefragmenteert na dat je het spel heb geinsalleert ?
En heb je via drivers geinstalleert (als je die chipset hebt)
Misschien kan je eens bij EA support kijken: Link

BF1942 (PC) INSTALL heten de topictitels zijn er nu 4 van op de 2e pagina

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 13:23
start > uitvoeren > "dxdiag"

tabblag geluid, en de acceleratie uitzetten, zodat het ge-emuleerd wordt. Probeer anders je geluid helemaal uit te zetten. Ik denk dat het probleem dan verholpen is

succes!
Pagina: 1