Toon posts:

Force Feedback Stuur. Welke moet ik kopen?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Welke moet ik kopen? Microsoft of de andere stuur van eh andere bedrijven :o?
Welke is beter?

Verwijderd

Ik heb zelf een ACT-Labs en ben daar dik tevreden over. Ook alle testen zijn het er mee eens dat dit het beste FF stuurtje is.

Het stuur heeft een kunstleren omhulsel en voelt zeer goed aan. De FF effecten zijn de krachtigste uit het hele veld. Ook de pedalen zijn toppie. De schanieren zijn namelijk van metaal en zullen dus niet afbreken, iets wat bij het Ferrari stuurtje nog wel eens wil gebeuren. Enigste nadeel aan dit stuurtje is dat je er normaal minimaal 350 gulden voor betaald. De Media Markt in Rotterdam had hem echter een paar weken terug voor 229 gulden :)
Bij dit stuurtje is trouwens nog een zeer gave uitbreiding te krijgen, namelijk de RS Shifter. Hiermee voeg je een 7 versnellings bak toe aan het stuur. Is echt wel een stuk beter dan de sequentiele pookjes op alle andere sturen. :)

edit:

Het klem systeem is ook briljant. In de basis zitten twee wielen waarmee je zonder gereedschap de klemmen aandraait. Je stuurtje zit dan echt muurvast op je bureau.

Desecrator

Verwijderd

Yep, ik heb ook de Act Labs en dat stuur roeleert echt! Gewoon goede force feedback, maakt een stevige indruk en het ziet er beter uit dan zo'n plastic M$ wieltje (maar dat laatste is natuurlijk persoonlijk). Als ik jou was zou ik dus even rondkijken of je hem ergens voor onder de 350 kunt vinden, gelijk kopen in dat geval!

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

is die shifter nu ook los te koop of niet?
bij http://www.psxshop.net is het verschil tussen de actlabs met en zonder shifter 50 piek. Logische conclusie: los kost die 50 piek. :) maar waar kan ik die dan krijgen? ik ben mij bewust van de online ordering van actlabs. Maareh $100US verzendkosten? Ik dacht het dus niet he! :(

Verwijderd

Ouwe Logitech Wingman als je die nog kan vinden. Met Forse Fietsbek uiteraard!!

Die nieuwe zijn niet zo goed
>:)