internet explorer 5 voor solaris, meningen?

Pagina: 1
Acties:

• M4RTiN
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-11-2024
Laatst kwam ik erachter dat internet explorer 5 voor de solaris en HPUX gewoon ter download staat op de microsoft site, hoewel de ontwikkeling in mijn mening jammer genoeg gestopt is, zijn ze nog wel tot versie 5 gekomen!

zelfs outlook zit erbij

heeft iemand dit wel een gebruikt en zoja hoe beviel deze explorer voor Unix?

Verwijderd

Yup, in 1 woord, P R U T.....

Mozilla / Netscape doet 't een stuk beter :P

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:21

BIM

Nothing interesting

Draait lekker ............................... maar daar heb je dan wel een vette UltraSparc-III cpu voor nodig. Sun Blade 1000 ofzo..

Heb het weleens versie IE versie 4 gebruikt voor Unix, grappig om te zien, JAVA is bagger c.q. gewoon niet. Voor de rest sluit ik me volledig bij r3boot aan, voor het echte browse werk: netscape of mozilla.

Overigens wel jammer (maar vanuit MS oogpunt, zeer begrijpelijk) dat er geen Linux versie van deze browser is.

Verwijderd

BIM schreef op 19 November 2002 @ 20:56:
...
Overigens wel jammer (maar vanuit MS oogpunt, zeer begrijpelijk) dat er geen Linux versie van deze browser is.
Godzijdank niet :P

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Nah, valt wel mee toch? Je wilt toch niet vertellen dat ie IE onder wine draait als root :?

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Ik zie het al voor me: "This program must be run as SUID root" :P

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Zelf gebruik ik IE5 geregeld op m'n Sparcstation 5. Het voordeel van IE is dat het geen window toolkit nodig heeft of andere dependencies heeft (op een Solaris Patch na). Het start wel retetraag, maar eenmaal gestart valt het wel mee. En ik blijf er bij dat Mozilla gewoon geen prettige browser is, er mankeert gewoon wat aan de feeling.
Pagina: 1