Toon posts:

Alternatief voor ADSL??

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Is er een alternatief voor adsl, dus dan bedoel ik is er een vergelijkbaar product.
Ik zou eigenlijk af willen van de KPN want ik word er niet vrolijk van om bijna elke keer als ik een rekening krijg dat het €200 is waarvan er €15,- daadwerkelijke telefoonkosten zijn de rest is abbo en adsl.

Dus is er iets zodat ik de KPN eruit kan gooien maar dat ik wel snel kan internetten.

Greetz,

Rob

Verwijderd

Kabel internet?

Verwijderd

Dat zijn vaste kosten, dus die zijn zeker van te voren in te schatten. Ik snap je probleem niet :?

Verwijderd

Inderdaad PTT zijn gewoon tillers. Heb nu @home snel genoeg downnen maar geen fatsoenlijke upstream als ik zou willen upgraden is er bijna geen keus behalve ADSL... Ik wil ook wel van de PTT af ben nl. gewoon mobiel te berijken...

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

Ik denk niet dat je het voor minder kunt doen... kabel is niet veel goedkoper dan ADSL. Maar, je telt je telefoon en internet bij elkaar op ! Zo kom je wel op hoge bedragen natuurlijk, je gaat je gas, water en licht er toch ook niet bij optellen !

Mother, will they like this song?

Verwijderd

ADSL heeft ook goedkopere abbo's hoor, kijk voor het gemak maar es op een aantal site's van aanbieders van ADSL.

Anders is er altijd kabel nog, maar of dat goed werkt en beschikbaar is ligt er maar net aan waar je woont.

edit: waarschijnlijk kan het bij jou in de buurt nog niet door de slechte beschikbaarheid maaruhmm.. draadloos internet? /edit

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2002 14:35 . Reden: toevoeging ]

Verwijderd

Met bbned heb je alleen een lijn nodig en hoef je niet per sé aan kpn te betalen. Ik zou bv. Cistron/Eweka/Concepts eens bellen of mailen voor meer informatie. Dan doe je dus niet meer aan line-sharing en heb je in feite niks meer met KPN te maken.

Verwijderd

HSDI , http://www.hsdi.nl ......................

• Buggle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02-2021

Buggle

The Saga Continues

Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 14:27:
Inderdaad PTT zijn gewoon tillers. Heb nu @home snel genoeg downnen maar geen fatsoenlijke upstream als ik zou willen upgraden is er bijna geen keus behalve ADSL... Ik wil ook wel van de PTT af ben nl. gewoon mobiel te berijken...
[antfuckingmode]
De PTT doet aan post en pakjes ;) en zelfs dat bestaat niet meer, het heet TPG... Gelieve KPN ook bij de naam te noemen
[/antfuckingmode]

Verwijderd

Sateliet?

Verwijderd

net-internet?

via netspanning dus ??? :)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-08 18:57
Zie aub de Faq over de mogelijke alternatieven :)

Succes !
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.