Toon posts:

ik heb nog steeds een DOS-tool nodig

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zo,

daar ben ik weer: Ik heb nog steeds QuickBasic nodig. Versie 4.5, wel te verstaan, want daar heb ik een licentie van.

Even voor de duidelijkheid: Het is LEGAAL om een kopietje te maken van dit programma voor iemand die een licentie heeft, mits het onder die licentie gebruikt wordt en dus niet bv. op twee systemen geinstalleerd wordt.

Ook even voor de duidelijkheid: Ik irriteer me er gigantisch aan dat mensen die hun ogen blijkbaar aan de achterkant van hun hoofd hebben zitten zomaar mijn threads sluiten terwijl er niks illegaals aan is en ik toch echt verder wil met mijn werkzaamheden...

Oproep aan alle Gathered Tweakers (en daar horen ook eventuele sysops enz. enz. enz. bij): LEZEN VOOR JE REAGEERT! :(

P.S.: Ik ben overigens bereid een scan van die licentie te maken als men hier geen vertrouwen heeft in de mede-tweaker.

Verwijderd

Topicstarter
(nog even als uitbreiding op het bovenstaande:)

een scan van de licentie betekent dus een scan van de gebruiksverklaring van Microsoft + originele serienr's e.d... eventueel boeken.

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

omdat ik toch nix in de achterkant van me hoofd heb
het distribueren van software is nog steeds niets voor GoT

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:53
Jouw vorige topic is niet voor niets dicht.
Wie zegt trouwens dat jij daar een licentie van hebt en dat die licentie nog geldig is?
En zie ook D2k: scriptrequests zijn hier niet toegelaten en dat geld ook voor programma-requests.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.