Toon posts:

[WinXP] Scroll-Down stotterd (traag) met muis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb net Windows XP Proffesional NL Geinstalleerd maar nu ik surf over internet en een paar sites bekijk gaat het naar beneden scrollen van het beeld traag dit ben ik niet gewend normaal gaat het heel vloeiend in windows 98 maar nu stotterd het beeld erorm (het happerd een soort van) als ik naar beneden scroll..

Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Misschien handig om te weten wat voor videokaart ik gebruik >>
Winfast Geforce 4 mx440
Mobo >>
MSI K7T Turbo2

Alvast bedankt :*)

• ventje853
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 19:09
instellingen van muis bekijken
of betere drivers installeren

[] ASUS P4PE [] PIV 2,8 [] 1024 DDR [] Radeon 9700 Pro [] WD 80 GIG [] SB Audigy 2 [] Iiyama 22" [] 16x DVD [] Logitech 700MX Optical [] 48x Liteon CDRW [] 1394 present

Verwijderd

Topicstarter
Ligt niet aan de muisinstellingen en betere drivers waarvan? het ligt zowieso niet aan de muis het gebeurt ook wanneer je met het toetsenbord naar beneden "scrolled" ....

• ventje853
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-07 19:09
ik heb zelfde probleem gehad, maar ondertussen opgelost. ik heb er wel geen idee van aan wat het lag. ik heb nieuwe muisdrivers geinstalled, instellingen eens bekeken van nieuwe drivers. ofwel windozs update eens doen voor meest recente iexplorer te hebben.

heb je zelfde probleem in word ed?

[] ASUS P4PE [] PIV 2,8 [] 1024 DDR [] Radeon 9700 Pro [] WD 80 GIG [] SB Audigy 2 [] Iiyama 22" [] 16x DVD [] Logitech 700MX Optical [] 48x Liteon CDRW [] 1394 present

Verwijderd

Hoi,

Moederbord drivers installeren
VGA drivers installeren http://www.nvidia.com

that should do the trick

Verwijderd

Topicstarter
Tis gelukt hoor kheb de via 4in1 drivers geinstalled in nieuwe vga drivers gedownload :D thx tranceaddict...

Verwijderd

your welcome :)
Pagina: 1