Toon posts:

New World Order

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Elke keer als ik een nieuwe game laad dan knalt ie eruit... Eerst geeft ie melding van niet genoeg virtueel geheugen, daarna knal ik terug naar windows. Hij geeft niet elke keer die melding dat ik niet genoeg viruteel geheugen heb, alleen de eerste keer als ik die game opstart. Soms doet die game het wel heel even, maar na een aantal minuten ga ik weer vanzelf terug naar windows... Ik heb dit probleem met win2k en winME, iemand enig idee waar dit aan ligt? Kheb de nieuwe drivers van nvidia.com al gedownload...

Hij zou het toch wel gewoon moeten doen met een p3 800/geforce2mx.. Heb alleen beetje weinig ram (128 mb), zou dat het zijn??

Tia

Verwijderd

Heel vreemd.. Ik heb zelf w2k en bij mij geeft hij wel een foutmelding maar als ik dan op OK klik kom ik weer terug in mijn spel en speelt hij weer heerlijk. Probeer eens een update van w2k. Nieuwe sp3

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu sp3 aant downloaden.., hoop dat dat helpt..

-edit-
Werkt nog steeds niet :<

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:11
Ik weet voor bijna 100% zeker dat jij hem niet in de winkel hebt gekocht. Ik heb namelijk hetzelfde probleem :)

Systeem Specs

Verwijderd

Topicstarter
Occy74 schreef op 19 November 2002 @ 14:35:
Ik weet voor bijna 100% zeker dat jij hem niet in de winkel hebt gekocht.
Klopt :).

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:42
Als je een melding krijgt dat je te weinig virtueel geheugen hebt, dan probeer je toch om dat te vergroten en het dan nog eens proberen?

The devil is in the details.

• The Will
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:36
Sorry, we gaan je hier niet helpen met illegale games.

There is no magic.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.