Toon posts:

WinFast A250 TD en WinFast A250 TD myVIVO

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik blijf wel spammen op dit forum. Maar ik ben er bijna uit welke grafische kaart ik moet nemen. Nu blijven er twee het over :WinFast A250 TD en de WinFast A250 TD My VIVIO.

Klopt het dat het enige verschil is dat bij de My VIVO een kabeltje voor een Video in/out zit en bij de andere een verloopstukje van DVI naar VGA.

Of zijn er nog andere verschillen tussen deze twee kaarten.

• apenstaartje
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Er zit meer software bij de MyVIVIO versie...
Als ik hard ga nadenken geloof ik inderdaad niet dat ik (bij mijn MyVIVIO) een verlooptje heb van DVI naar VGA. Wel dus Video in, out, een touwtje met tulpen, en.... volgens mij nog wat...

geen zin zonder onzin

Verwijderd

Zoek aub is zelf joh , check een aantal reviews en je weet het verschil tussen een vivo en een non-vivo kaart...

Check anders de site van Leadtek is..

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01:37

steveman

Comfortabel ten onder

Hey, ik heb net een WinFast A250 TD myVIVO gekocht, er zitten dus wat programma's bij, Winfox winfastpvr en winfastdvd en cool3d en nog iets van Ulead, ook zit er een menneke menneke tulp kabel bij. Wat nog meer? uhm. een myViVo koord en een s-video kabeltje. onder voorbehoud.

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.leadtek.com.tw/www/Web_Leadtek/vga/PRODUCT/GRAPHICS/Dangle.jpg Dat zat er dus niet bij om van de DSI poort een VGA poort te maken.
En voor de rest is het geen technische verschil tussen de twee WinFast A250 TD en WinFast A250 TD myVIVO.
Dat het niet zo is dat je snelheid inlevert bij de VIVO omdat ze die videoopties op het board hebben zitten.

Verwijderd

Ik heb mijn WinFast A250 TD myVIVO bij wintelco gekocht en er zat gewoon een dvi-vga verloopstukje bij. In de doos van Leadtek. Ik weet niet of die er door de mensen van wintelco of leadtek in is gedaan. Misschien deed leadtek het er eerst wel bij en later niet meer. (of andersom)

Edit: En uiteraard ontbraken ook de vivo stekkertjes niet

Verwijderd

Ik heb bij m'n myvivo versie zowel de kabeltjes als het verloopstekkertje.
Die software is niet zo heel geweldig hoor. Het ziet wel leuk uit maar in de praktijk gebruik je het toch maar 1 keer en dan geloof je het verder wel.

Verwijderd

Topicstarter
Okey .. das errug mooi. Wat ik dan niet snap is dat de niet-Vivo versie nog op de markt is. Want die is gewoon het zelfde als die andere en met meer features | 8)7

Of heb ik het nu bij het verkeerde eind (ik heb de specs van de leadtek site uitgeprint en naast elkaar gelegd, het enige verschil wat ik kan vinden is dat de Vivo een mindere hogere resolutie op de tv en op een monitor/tft kan draaien).

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-08 12:54
De WinFast A250 TD My VIVO is een prima kaart. Gamen en 2D werk gaat goed en je hoeft ook geen maanden op water en brood :-)

De TV-out was in vergelijking met mijn oude Matrox G400 nog wel een beetje triest (monitor op 50Hz om zowel op monitor als op TV beeld te hebben)...

Verwijderd

ik heb dat ding ook, ik heb een Leadtek A250 TD (Ti4200 128mb ViVo), werkt perfect, overclocken ook perfect en de winfox software is ook super. De rest niet zo. Wat kreeg ik erbij?

-boekjes, cdrom
-spelletjes (van die dumb-ass shit)
-Stekkertje voor Video in, verloop naar tulp/svhs 2x

Verwijderd

Topicstarter
De Ti 4200 is zeker de LE versie ? (zover ik kan zien.. ik vind die leadktek bruut onduidelijk. Dat ze alles bijna dezelfde naam geven is ook niet echt wat je handig noemt. En het is me nog steeds niet duidelijk wat nouh echt het verschil tussen de gewone A250 TD versie is en de A250 TD myVivio versie |:( )

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:04

Termy

valt er nog wat te fragge?

Ik heb zelf een "gewone" Leadtek Winfast A250 Ultra TD, dat is een Ti4600.

Een vriend van me heeft een Club 3D (dacht ik) ti4600 MyViVo maar heb niet echt een verschil in in- en uitgangen gemerkt.

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• Ralph Smeets
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-06 09:03

Ralph Smeets

sinds 10-7-2009

De MyViVo versies hebben Video in en Video out. Met een snelle PC kun je dus met een MyViVo opnemen van je TV of van je videorecorder/camera. Da's eigenlijk het grote verschil met kaarten die alleen een video-out hebben.

Mestreechs volksleed:
Jao diech höbs us aon 't hart gelege, Mestreech door alle ieuwe heer
Veer bleve diech altied genege, En deilde dreufheid en plezeer....etc.

Verwijderd

Topicstarter
Jah maar wat ik dan niet snap is dat allebei de kaarten evenveel kosten. Dus dan ben je gewoon dom als je niet voor de VIVO gaat ;x

(dus de performance leidt niet onder de VIVO feature ?)

Verwijderd

Ik heb die niet VIVO versie alweer een tijdje en daar zit geen video in op.
Dus je kunt daar niks mee capturen.
Dat gaat ook stukken beter met mijn DV500 :)

Verwijderd

en als je wil capturen kan je betere ene andere kaart kopen. Deze video-in is erg klote. Misschien hebben andere mensen er betere ervaring mee maar ik vond het echt goed tegenvallen
Pagina: 1