Mt. Rainier / EasyWrite ervaringen

Pagina: 1
Acties:

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08-2025

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Zijn er mensen die ervaring hebben met het branden van CD's met die nieuwe technieken ? Ik heb er zelf namelijk wat over gelezen, en je kunt dan dus schijnbaar je brander 'gebruiken als floppy', dat wil zeggen, bestanden er heen slepen, en zonder lead-in / lead-out gebeuren er op laten branden.

Persoonlijk klinkt dit me als muziek in de oren, omdat het dat gewoon erg makkelijk word om je opslagcapaciteit uit te breiden. Maar mijn vraag is dus, werkt het echt zo makkelijk als men het beschrijft ? Zijn er mensen die er hier al ervaring mee hebben ?

Mother, will they like this song?

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 20:06

Stewie!

Keen must die!

Omdat ik ook verslaafd ben aan TT DeLuxe, zal ik je eens helpen.

Mt Rainier werkt vanaf Windows XP SP1. Dus al je die hebt, en je branbder onersteunt het, dan kan je zonder die crap van DirectCD enzo makkelijk je brander ombouwen tot een hispeed floppy. Volgens mij werkt het heel goed. Je hebt alleen denk ik probleempje op andere OSen

Marathon runner
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
DaMorpheus schreef op 19 November 2002 @ 13:57:
Omdat ik ook verslaafd ben aan TT DeLuxe, zal ik je eens helpen.
_/-\o_

Maarehm, klinkt goed wat je daar zegt... ik draai XP SP1, dus dat moet helemaal goed komen ! Nu eens kijken op de HCC wat ze voor zo'n 48x vragen, en dan gaan 8) Meer reacties natuurlijk altijd welkom !

Verwijderd

ik schijn het te kunnen met m'n yamaha crw-f1 maar ik gebruik het net zo vaak als floppies. (ik heb al 2 jaar geen floppiedrive meer)
Je kunt je afvragen of je het vaak gaat gebruiken: audio cds e.d. fikken betekent toch dat je bepaalde baarddragende grijze ouwe standaarden moet hanteren dus tenzij je een CDRW gaat gebruiken als trage HDD zie ik het nut niet zo heel erg...

ik zou niet om deze reden alleen een andere fikker gaan kopen.
offtopic:
als je perse een goeie gimmick erbij wilt is disct@2 wel leuk misschien (Yamaha CRW-F1)

• TheLunatic

TheLunatic

Ouwe boxen.

Topicstarter
Leg es uit wat dat disct@2 is dan :)

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-01-2025
Ik heb zelf geen ervaring hiermee, maar in de laatste C'T (magazine voor computer techniek) stond een artikel over deze brandtechniek.

Concrete Loop Watercooling

• Angels2
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03-2025
Je kan de Mount Rainier plaatjes wel uitlezen in zo goed als elke andere computer, want er wordt een soort leessoftware op elk plaatje gezet (een udfreader). Als je je plaatje in een andere PC (of cdrom) stopt, dan zie je eerst enkel deze leessoftware. Als je die installeert, dan kan je ook op een niet Mount Rainier drive je bestanden lezen. Schrijven kan natuurlijk enkel als je een compatibele brander gebruikt. De nieuwste versies van Ahead InCd en Roxio DirectCd (en anderen) ondersteunen Mount Rainier ook al.
Voor de gebruiker is het hetlzelfde als vroeger met DirectCD alleen is het formatteren van een CDRW met Mount Rainier veel sneller.

Verwijderd

TheLunatic schreef op 19 November 2002 @ 16:50:
Leg es uit wat dat disct@2 is dan :)
www.yamaha.com en dan kijken op CRW-F1 bij de featurelist? simpel zat :)

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-03 20:06

Stewie!

Keen must die!

disct@2 is prut. Wat heb je er nu aan om een soort tatoe te maken op je cd. Mt Rainier is geen gimmick, maar juist zeer zinvol! Dus koop je gewoon een lite-onnetje, die nieuwe hebben toch allemaal Mt Rainier, en je hebt ze al voor 60 euro!

Marathon runner
Strava: https://www.strava.com/athletes/149347154

Pagina: 1