Toon posts:

[W2K]RRAS probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb thuis een W2K adv server staan waarmee ik mijn internet deel, nou heb ik RRAS goed geconfigureerd, ik msnnen en downloaden met kazaa maar ik kan geen internet pagina's bekijken op mijn werkstations, pingen naar de websites gaat wel goed.

Ik weet het niet meer 8)7 8)7 jullie een idee??

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

firewall?

Verwijderd

forwarder?

Verwijderd

in- en outputfilters :?

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Het bekende kazaa-probleem denk ik... Kazaa installeert bij installatie new.net-domain-software (kijk maar in je softwarelijst), die software verandert na verloop van tijd je dns-gegevens in je winsock-instellingen waardoor je niet meer kunt pingen naar websites aan de hand van urls maar wel aan de hand van de ip-adressen ervan.

Oplossing: Winsock opnieuw installeren. Hoe? klik. Oh enneh, volgende keer Kazaa Lite gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik ook kazaa lite, en ik heb alle netwerk kaarten, dus tevens ook de protocollen, verwijderd voordat ik alles opnieuw geconfigureerd heb.

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 10:58

Bergen

Spellingscontroleur

Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 16:21:
ik gebruik ook kazaa lite, en ik heb alle netwerk kaarten, dus tevens ook de protocollen, verwijderd voordat ik alles opnieuw geconfigureerd heb.
Daarvoor niet de gewone versie van Kazaa gebruikt? De registerinstellingen daarvan blijven bij deïnstallatie gewoon staan. Herinstallatie van netwerkkaarten en protocollen resetten die instellingen NIET. Maarja, als je voor Lite geen gewone Kazaa of andere share-software hebt gebruikt zoals Morpheus e.d. ligt het gewoon ergens anders.

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik kazaa lite pas sinds kort, daarvoor heb ik nooit kazaa gebruikt, heeft iemand nog ideeen??
Pagina: 1