Athlon 700@900 stabiel maar alleen als hij opstart!! Ik heb onlangs een nieuwe voeding moeten ;-( aanschaffen 300W nu i.p.v. 230W en tot mijn grote vreugde kan ik mijn AMD Athlon 700 (800core) nu op 950MHz. (1.8V) alles werkt wel stabiel MAAR.. de ene keer dat ik mijn computer aanzet krijg ik geen beeld (monitor gaat niet aan) en de andere keer start de computer gewoon op en is alles stabiel, temperatuur onder de 40 graden enz. weet iemand hoe het kan komen dat mijn AMD'tje de ene keer wel opstart en de andere keer niet (cache is trouwus 2/5 -> softwarematig)
Verwijderd
je kunt natuurlij je voltage omhoog gooien naar 1.9 ofzo, ik draai zelf met athlon 700@950 op 2.05 volt en dat gaat prima, kom niet boven de 50 graden uit met een golden orb.
Maar volgens mij heeft het niet-opstarten nix met voltage te maken, en zo ver als 2.05V ga ik niet (is heel slecht voor je proc)
2.05 V? hoe lang staat ie daarop? is die nu nog niet gaar?
Verwijderd
Dat je beeld soms niet aangaat heeft zekers wel met het voltage te maken..
Had ik in het begin ook met mijn Duron700 die niet wou booten omdat die A7V standaard ingesteld stond op 1.35V... ook geen beeld etc.
hoppa en ik zet hem op 1.6V en hij deed het.
Daaro overclocken dat ding naar 1Ghz. beeld ging niet aan.. voltage weer wat hoger en geen last meer van..
Probleem is dat gewoon dat ie met zo'n snelheid de signalen niet goed kan doorgeven.. die paar tienden volt geven net die extra power dat de signalen wel goed overkomen
Had ik in het begin ook met mijn Duron700 die niet wou booten omdat die A7V standaard ingesteld stond op 1.35V... ook geen beeld etc.
hoppa en ik zet hem op 1.6V en hij deed het.
Daaro overclocken dat ding naar 1Ghz. beeld ging niet aan.. voltage weer wat hoger en geen last meer van..
Probleem is dat gewoon dat ie met zo'n snelheid de signalen niet goed kan doorgeven.. die paar tienden volt geven net die extra power dat de signalen wel goed overkomen
Verwijderd
HEe w-surfer, welk programma gebruik je voor je l2cache? alvast bedankt
athlon 800@800 maar als mn gfd binnenkomt hopelijk @1000
athlon 800@800 maar als mn gfd binnenkomt hopelijk @1000
Pagina: 1