Toon posts:

Hitman2 geluid valt weg bij schieten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met Hitman2,
het spel doet het gewoon maar als ik in level 2 voor het eerst moet schieten zijn de eerst schoten hoorbaar maar na ongeveer 4 sec schieten valt het geluid weg en begint het spel redelijk te schokken. ;( (het geluid van de hele pc doet het dan niet meer (ook winamp enz. werken niet meer als ik hitman2 heb afgesloten))
de pc is nu zo sloom dat ik mn opnieuw moet opstarten!

Dit is vrij frustrerend, :(

kent iemand dit probleem of weet iemand oplossing??
PS ik heb een AMD 1400 met WinXPpro een Geforce4 TI4200se en een Terratec DMX Xfire

plz reply
Bastipowerrr

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:14

momania

iPhone 30! Bam!

Spel gewoon kopen??

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

uhm mag niet helpen he met illegalen software !!! dat is volgens mij tegen de regels of niet soms ???.

Ik zal iig zegen koop het spel maar eerst en kijk wat die doet dan pas kennen we je veder helpen!!.

Verwijderd

Topicstarter
Heeft iemand een iedee waar het aan kan liggen?? ....... :S

Verwijderd

hehe Tis je geluidskaart ff nieuwe drivers erover dan moet het weg zijn ken er meer die het zelfde probleem hadden met teratec kaarten kreeg er zelfs klanten in de winkel mee :P drivers geupdate en weg was het probleem.

Verwijderd

Topicstarter
hahaha en bedankt!!

Verwijderd

Topicstarter
hee bedankt crazy,.....ik zal het eens proberen! _/-\o_ :)

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:14

momania

iPhone 30! Bam!

Dat had je toch ook wel kunnen verzinnen denk ik??

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

ach ik heb hetzelfde probleem maar het ligt aan het aantal geluidskanalen. aangezien ik normaal geluid heb als ik minder dan 10 kanalen kies en valt het weg als ik hoger kies.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Bij mij hielpt het om EAX uit te schakelen in het config bestand

Verwijderd

Topicstarter
knightofn1 schreef op 20 november 2002 @ 14:25:
ach ik heb hetzelfde probleem maar het ligt aan het aantal geluidskanalen. aangezien ik normaal geluid heb als ik minder dan 10 kanalen kies en valt het weg als ik hoger kies.
Misschien een domme vraag maar waar kan ik kiezen hoeveel kanalen ik wil?
Ik heb al gezocht in de DMX-Xfire instellingen in configuratie scherm, maar daar kan ik het nergens vinden :|

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07-2025

knightofn1

Don't say that word

err als je dat buiten het spel doet dan vind je dat inderdaad niet nee ;)
in het spel zelf kan je het wel instellen als het goed is.

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Topicstarter
nee kan nergens in het spel... , maar het is al OPGELOST, ik heb de drivers opnieuw geinstalleerd (nu deed het spel wel alle geluiden goed afspelen maar ik hoorde de schoten heel zacht en galmend) toen heb ik bij eigenschappen van de soundcard EAX uit gezet (bedankt jbalk) , nu doet ie t weer goed.

Allemaal bedankt voor jullie hulp!! :P >:) :) _/-\o_
Pagina: 1