Verwijderd
http://www.hp-expo.com/nl...uctcomparison_results.jsp
Bij de 3500 wordt als extra de snelknoppen voor scannen, kopiëren, en e-mailen genoemd. Maar als ik op het plaatje kijk dan zitten die ook op de 3530. Ik vermoed dat er bij de 3530 de optioneel deksel voor het scannen van 35-mm dia's en negatieven wordt bijgeleverd
Bij de 3500 wordt als extra de snelknoppen voor scannen, kopiëren, en e-mailen genoemd. Maar als ik op het plaatje kijk dan zitten die ook op de 3530. Ik vermoed dat er bij de 3530 de optioneel deksel voor het scannen van 35-mm dia's en negatieven wordt bijgeleverd
Ze hebben beide die knoppen idd, en negatieven inscannen kan alleen met de 3570c, die nog duurder is.
Bedankt voor je antwoord in ieder geval.
Bedankt voor je antwoord in ieder geval.
Het verschil blijkt te zijn dat de 3530c een nieuw model is en daarom duurder. De 3500c gaat er binnenkort uit. Ze hebben verder idd precies dezelfde specs, ze zijn even groot, even zwaar, zelfde kwaliteit, zelfde software, zelfde opties etc...
Verwijderd
Had het even via de mail de vraag bij HP neergelegt en vandaag kreeg ik het antwoord:
Geachte XceeD,
De enige verschillen tussen de beide scanners zijn het design van de machine en het feit dat op de 3530 een extra knop zit, die een gescande afbeelding automatisch naar de meegeleverde beeldbewerkings-software scant. Kwalitatief en hardware-matig komen de apparaten verder overeen.
Ik hoop dat deze informatie u ten dienste kan zijn.
Met vriendelijke groet,
Hewlett-Packard Nederland b.v.
Gerard Tensen
HP Teleweb
tel. 020-547 6666
fax 020-547 7722
Internet: www.hp.nl