Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[zalmann] zm50hp en matrox 550

Pagina: 1
Acties:

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
weet iemand toevallig of deze koeler op de matrox 550 past

deze koeler dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0208/50b-2.gif

Afbeeldingslocatie: http://www.machida.ne.jp/v-club/osusume/image/g550.jpg

Het gaat er dus niet om of het nut heeft alleen maar of het past

Verwijderd

Volgens mij moet t gewoon kunnen. Kijk ff op de site van Zalman, daar staat een hele lijst.

Verwijderd

Waarom zou je dat willen, je hebt op die matrox toch al passieve koeling. :?

Een G550 overklokken lijkt mij nou ook niet echt "rewarding".

• Hexyl
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 12:11:
Volgens mij moet t gewoon kunnen. Kijk ff op de site van Zalman, daar staat een hele lijst.
dat heb ik dus net gedaan er staat wel matrox tussen maar deze niet :|

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.zalman.co.kr/images/0208/50-hole.gif
Moet kunnen denk ik, als ik zo naar jouw kaart kijk.
(O) = goed (X) = fout

• Hexyl
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 12:14:
Waarom zou je dat willen, je hebt op die matrox toch al passieve koeling. :?

Een G550 overklokken lijkt mij nou ook niet echt "rewarding".
Er staat toch ook dat ik geen reacties hoef dat het geen nut heb oid, ik heb die zalmann besteld in een IA heb al betaald, hij was voor me gf2 maar die is overleden dus wil ik um op die matrox zetten, voor in me pctje op me kamer, is een mod/kloot/divx/internet pctje, die matrox is ontworpen voor tv-out

• Hexyl
Verwijderd schreef op 19 november 2002 @ 12:15:
[afbeelding]
Moet kunnen denk ik, als ik zo naar jouw kaart kijk.
(O) = goed (X) = fout
dat plaatje had ik ook gezien, maar op die matrox is het net alsof de gaatjes voor de bevestiging van het koellichaam iets hoger/lager zitten

Verwijderd

Phant0m schreef op 19 november 2002 @ 12:17:
dat plaatje had ik ook gezien, maar op die matrox is het net alsof de gaatjes voor de bevestiging van het koellichaam iets hoger/lager zitten
Dat maakt niet uit, je kunt de bevestigings pinnetjes van de Zalman koeler alle kanten op 'verschuiven'

• Hexyl
Verwijderd schreef op 19 November 2002 @ 12:20:
[...]

Dat maakt niet uit, je kunt de bevestigings pinnetjes van de Zalman koeler alle kanten op 'verschuiven'
O dan gaat het wel passen :)

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-11 09:24
Volgens mij staat het op de zalman site...
  • 1) GeForce2 GTS/Ultra/Ti, GeForce3 Ti-XXX, GeForce4 Ti-XXXX, and ATI Radeon 8500 level video cards should be coupled with the ZM80-HP model instead. Matrox Parhelia/Voodoo 5 is not compatible with either of our products.
Weet niet of die onder Parhelia valt :) maar anders moet je de ZM 80 HP kopen :D

Verwijderd

Phant0m schreef op 19 November 2002 @ 12:16:
[...]

Er staat toch ook dat ik geen reacties hoef dat het geen nut heb oid, ik heb die zalmann besteld in een IA heb al betaald, hij was voor me gf2 maar die is overleden dus wil ik um op die matrox zetten, voor in me pctje op me kamer, is een mod/kloot/divx/internet pctje, die matrox is ontworpen voor tv-out
OK, sorry hoor.

Ik zag het nut niet, maar snap nu pas dat het meer is "omdat'ie al besteld is en anders overblijft"

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Ik heb dus de zm50hp besteld en de onderstaande kaart. (Powercolor GTS2PRO (= eigenlijk geen PRO)) Ik wil deze gebruiken icm. een fan... Zo te zien moet ie wel passen, toch?

Afbeeldingslocatie: http://www.craft464.com/testberichte/gts2_vs_gf2_ti200/asus_7700.jpg

Misschien dat de 50hp niet genoeg koelt zonder fan dat ze em daarom in dat rijtje hebben gezet. Of niet?

Oja, mijn mem is ongekoeld, er zitten dus geen koellichaampjes in de weg. Ik klok m toch niet op.

[ Voor 0% gewijzigd door Benadski op 19-11-2002 13:47 . Reden: Oja ]

• Hexyl
gaat wel passen op je kaart maar pas het ook in je case? (op je mobo)

Verwijderd

:D dat id het grote probleem met die koelers heb er ook 1 besteld namelijk een kleintje :P hehe als die nie past heb ik de dremel nog :P

• Benadski
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-11 12:55
Phant0m schreef op 19 november 2002 @ 13:54:
[...]

gaat wel passen op je kaart maar pas het ook in je case? (op je mobo)
Ik heb de kleine genomen, volgens mij waren alleen bij de zm80hp wat mobo problemen, of ben ik nu abuis?

Verwijderd

Benadski schreef op 19 November 2002 @ 13:45:
Ik heb dus de zm50hp besteld en de onderstaande kaart. (Powercolor GTS2PRO (= eigenlijk geen PRO)) Ik wil deze gebruiken icm. een fan... Zo te zien moet ie wel passen, toch?

[afbeelding]

Misschien dat de 50hp niet genoeg koelt zonder fan dat ze em daarom in dat rijtje hebben gezet. Of niet?

Oja, mijn mem is ongekoeld, er zitten dus geen koellichaampjes in de weg. Ik klok m toch niet op.
Ik heb precies dezelfde kaart en bij mij past ie perfect !
Pagina: 1