Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Neonlicht maken

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik ga voor school een profielwerkstuk maken over neonlicht. Maar nu wil ik graag wat meer informatie over hoe ik de coating maak (voor diegene zonder ervaring: de kleur dus) en een aantal (liefst Nederlandse) internetpagina's over neon...

Kan iemand die hier ervaring mee heeft zichzelf aanbieden als support voor ons???

Dank

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
FireArrow schreef op 19 November 2002 @ 12:04:
Ik ga voor school een profielwerkstuk maken over neonlicht. Maar nu wil ik graag wat meer informatie over hoe ik de coating maak (voor diegene zonder ervaring: de kleur dus) en een aantal (liefst Nederlandse) internetpagina's over neon...

Kan iemand die hier ervaring mee heeft zichzelf aanbieden als support voor ons???

Dank
Wat heb je zelf al gedaan?

ga een googlen als je er dan nog niet uitkomt, dan zijn ze hier best bereid te helpen, maar het is hier geen helpdesk

edit: Ik lees net de post hier onder, bedoel je toevallig geen ccfl?
want de coating zoals jij het noemt van neon is gewoon de kleur van het 'glas'

Verwijderd

kan je toch zelf maken neon ligt gebruikt trouwens geen coatings alleen ccfl's en tl buizen

neon gaat puur op gas

• FireArrow
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-05-2022
ik heb nog niets gedaan...

en neon gaat niet alleen puur op gas... als ik ook nog een ander kleurtje wil moet ik wel een coating aanbrengen he?

Ik zou alleen graag een aantal goede site hebben.

• Hexyl
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 21:27
FireArrow schreef op 19 november 2002 @ 12:08:

en neon gaat niet alleen puur op gas... als ik ook nog een ander kleurtje wil moet ik wel een coating aanbrengen he?

*hint* googlen is een link

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

FireArrow schreef op 19 november 2002 @ 12:08:

...
Als ik jou was dan zou ik idd eerst gaan googelen.
En wat je ook nog kunt doen is de gouden gids openslaan en kijken of je bedrijven kunt bereiken die neon-lampen maken. Die kunnen je vast wel helpen.

• NaliXL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-11 19:52
FireArrow schreef op 19 November 2002 @ 12:08:

Het is wel degelijk alleen gas, alleen zijn er diverse soorten gas, die diverse kleuren geven.

Genoeg is meer dan veel, en tart den overvloed

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Phant0m schreef op 19 november 2002 @ 12:06:
Wat heb je zelf al gedaan?

ga een googlen als je er dan nog niet uitkomt, dan zijn ze hier best bereid te helpen, maar het is hier geen helpdesk
Amen.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.