Halflife Game of the Jear 1998? Fuck Op!!!

Pagina: 1
Acties:

• Maxonic
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-01 23:34
GVD... Halflife weer 5 keer vastgelopen toen ik wou Counterstriken. :( Telkens net als ik m'n team uitkies. (dus net voor het begin van het spel) Dus weer de computer 5 keer opnieuw opstarten. Ik vind het niet meer leuk.. Ik heb nogwel geld uitgegeven voor de LEGALE versie van HL... LOOPT het VAST!! GVD..... Het eerste en laaste stukje legale software dat ik in m'n leven heb gekocht. :r Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik moet mistens 3 kwartier blijven proberen voordat hij het doet. Zo kan ik toch niet aan de gang blijven? Ik heb hem al 2 keer opnieuw geinstaleerd. WIE HEEFT DE OPLOSSING? Plz....

Verwijderd

oja tuurlijk dat ligt aan het spel

Verwijderd

instelling?

• Maxonic
Ik heb ook al verschillende videomodes geprobeerd... En ik heb geprobeerd alle progjes in windows, zoals ICQ en zelfs mijn Koetje af te sluiten voordat ik HL startte... Verschil: NONE

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

OK, dan leen je een keer mijn cd, gebruikt jouw key en dan zien we het wel ;)...

Verwijderd

Dat ligt dus ECHT WEL aan jouw PC en niet aan HL!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 10:53
Wou net zeggen, geef windows of je pc op de flikker, ligt no way aan het spel. (hier ook GOTYE en np)

Flickr | Lego collectie

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

is je systeem niet overgeklockt?, heb je wel 128Mb (op 64 draai ie ook, maar dan echt pokketraag, net als bij mij :( )
is er niet teveel hitte in je kast?
allemaal dingen die je jezelf moet afvragen. ik heb zelf overgeklockte duron600@1066 en 64MB en ook nog een trage HD, (volgende week een nieuwe IBM hehehehe)
maar cs doet het bij mij wel, hoewel de eerste keer connecten vaak niet lukt, lukt het de 2e keer wel, komt door te weinig ram en trage hd, hij moet alles cachen op hd, waardoor ik vaak de connectie verliest,
maar ja ik kan er mee leven

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
tuurlijk ligt het aan je systeem duh,

vertel je systeem config es, en je windows versie, etc etc, dan zal ik es voor je kijken wat ik voor oplossing heb.

Verwijderd

Dat 64mb te weinig is, is pure onzin. Op mijn Duron650 met 64mb draait HalfLife zo soepel als wat. Misschien moet je het eens met een andere grafische kaart proberen (ipv die 1 mb isa!, dat werkt al een stuk sneller!)

• IceStorm
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Half-life draait ook nog soepel op een p1 233 met 64 mb EDO ;)..

Verwijderd

Mensen die met een PC met normale specs niet eens een spel als Half-Life behoorlijk kunnen laten draaien verdienen het niet om zo'n wereldgame te spelen, koop toch een PSX of zo!

• Maxonic
Ja, dat doet er alemaal niet toe want ik heb toch 126MB maar ik zal toch ff de rest van mijn configuratie geven:

-Pentium - 450MHz (Niet overgeclockt)
-Windows ME (build 4.90.2525)
-S3 virge met daarop doorgelust een Monster3D II

Nog meer weten? Wat is van Belang?

Verwijderd

Half-Life heb ik zelfs bij een vriend soepel zien werken op een PI 120@133 ,32mb EDO Ram ,S3 ViRGE! :P

• Speedy
Ik gooi het op dat kut ME, zuig OS.

en 64mb is echt meer dan zat, draait hier prima op een P166mx met 32MB ram.

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 november 2000 19:07 schreef TAG_Speedy het volgende:
Ik gooi het op dat kut ME, zuig OS.

en 64mb is echt meer dan zat, draait hier prima op een P166mx met 32MB ram.[/quote]Nu is het weer ME. HL werkt goed onder ME dus dat is het probleem echt niet. Ik heb ME ook en HL een geen probz.

HL heeft wel een aantal bugs er in die met de video te maken hebben. Ieder OS heeft zijn eigen bug. Ik heb een NVIDIA kaart en die is niet super voor HL.....rare beeld fouten.

/me gooit het op de HW.

Ik kon HL ook niet online spelen...zowel 89SE, ME als 2K wou het niet werken...
Andere ISDN-kaart en probleem weg...:)

• Speedy
Ik heb hier HL ook wel werkend gehad onder ME, geen probleem, maar dat OS fuckt mijn systeem na een paar weken zo op dat sommige dingen raar gingen doen, je kan het is proberen met 98SE.
Maar gelukkig zijn er nog wel mensen tevree met ME :)

ps, heb hier 2 N'Vidia kaarten, de ideale HL kaarten wat mij betreft, perfect beeld. Gebruik je wel OpenGL?

Flickr | Lego collectie

Verwijderd

Maxonic... Ligt waarschijnlijk aan je drivers of PCtje
Ik heb sinds ik FastTrax drivers heb geen enkel probleem meer met HL gehad...

• Maxonic
Ja, ik gebruik open-GL.. en voor de zekerheid maar een maximum resolutie van 800 x 600 (normaal draaide ik altijd 1024 x 768)
Maar let nu op:
Ik heb gisteren een ander profiel aangemaakt in windows (een beetje een wanhopig probeersel) toen ik toen CS opstarte vroeg hij opnieuw naar mijn key.. Die gaf ik en hij deed het helemaal. Alleen draaide hij op een resolutie van iets van 100 bij 200 of zoiets verschrikkelijks.. Ik de video-opions aanpassen en ik dacht "zogauw als hij met mijn 3D kaart in aanraking komt loopt hij natuurlijk weer vast" Maar hij deed het gewoon!!! Hoi Hoi Hoi
Ik heb nu dus een appart profiel voor CounterStrike en ik hoop dat dit 'niet vastlopen' niet van eenmalige aard was.

• Apache
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-02 13:56

Apache

amateur software devver

dat is omdat dat profiel helemaal een aparte register heeft, dus je 3D settings en je key waren in die nieuwe profile gereset, dus de fout zat zelfs in je register, weird :?

If it ain't broken it doesn't have enough features

Pagina: 1