Heb een vraag over de tv-out van deze videokaart.
Ik heb in mei bij completer een nieuwe videokaart besteld, een club3d 64 mb, deze werkte naar behoren tot het beeld ineens heel erg donker werd.
Ik deze opgestuurd en het duurde maarliefst 3 weken volgens hun.
Maar na 3 weken nog geen nieuwe kaart, dus ik weer mailen en toen konden ze mij een chaintech 64mb aanbieden, dus ik dacht van dat is goed.
Maar nu had ik al eerst een probleem dat het svhs --> tulp plugje niet paste.
Dus ik maar de tv bij de computer gezet (kabel is wel een meter lang) en dan krijg ik me toch een portie klote beeld (640*480, palB(allerlei modes geprobeerd) en 16bits)
Heb ook verschillende drivers geprobeerd zonder resultaat.
Gebruik nu 41.03, heb 40.72/71 en de 30.xx serie geprobeerd
Vooral witte beelden worden erg verstoord weergegeven, kan strax als ik weer thuis ben wel een screenshot maken.
Heeft iemand misschien een id hoe ik dit kan oplossen?
Of moet ik de kaart gewoon weer bij hun op de mat gooien en een andere vragen?
Ik heb in mei bij completer een nieuwe videokaart besteld, een club3d 64 mb, deze werkte naar behoren tot het beeld ineens heel erg donker werd.
Ik deze opgestuurd en het duurde maarliefst 3 weken volgens hun.
Maar na 3 weken nog geen nieuwe kaart, dus ik weer mailen en toen konden ze mij een chaintech 64mb aanbieden, dus ik dacht van dat is goed.
Maar nu had ik al eerst een probleem dat het svhs --> tulp plugje niet paste.
Dus ik maar de tv bij de computer gezet (kabel is wel een meter lang) en dan krijg ik me toch een portie klote beeld (640*480, palB(allerlei modes geprobeerd) en 16bits)
Heb ook verschillende drivers geprobeerd zonder resultaat.
Gebruik nu 41.03, heb 40.72/71 en de 30.xx serie geprobeerd
Vooral witte beelden worden erg verstoord weergegeven, kan strax als ik weer thuis ben wel een screenshot maken.
Heeft iemand misschien een id hoe ik dit kan oplossen?
Of moet ik de kaart gewoon weer bij hun op de mat gooien en een andere vragen?