Wauw, een sig!
je hebt waarschijnlijk geen full duplex geluid kaart
fullduplex slaat ergens anders op, het zou hoogstens kunnen zijn dat ie niet meerstemmig/kanaals is, dwz niet tegelijk meerder sources kan afspelen. verder is de post nogal verwarrend, maar ondersteund de kaart wel directx bijvoorbeeld?
niet helemaal hoor, ik had eerst een creative PCI128 geluids kaart.BuG2FiX schreef op 19 November 2002 @ 12:39:
fullduplex slaat ergens anders op, het zou hoogstens kunnen zijn dat ie niet meerstemmig/kanaals is, dwz niet tegelijk meerder sources kan afspelen. verder is de post nogal verwarrend, maar ondersteund de kaart wel directx bijvoorbeeld?
die kon in windows 98 met de drivers die er bij zaten ook geen [EDIT]Meerstemmig/kanaals.
en toen had ik hetzelfde probleem als OUTerspace.
toen kon ik maar 1 app tegelijk geluid hebben.
[EDIT]sorry, full duplex is inderdaad wat anders, was ff ergens anders met me gedachte
juist, duplex slaat op het tegelijkertijd op en neer gaan van signalen met dezelfde snelheid (full duplex). maar ok, offtopic
huh?BuG2FiX schreef op 19 November 2002 @ 15:42:
juist, duplex slaat op het tegelijkertijd op en neer gaan van signalen met dezelfde snelheid (full duplex). maar ok, offtopic
Ik dacht toch echt dat full duplex te maken had met het feit of je kaart af kan spelen en opnemen gelijkertijd...
Maar ja, misschien bedoel je dat ook wel.
En voor de topicstarter:
Download ff de nieuwste drivers & directx... misschien los je het probleem dan op.
Alles kan stuk.
ja op en afspelen tegelijk is niet op en neer gaan van signalen zeker? deze term slaat niet alleen op geluid, ook modems etc. worden hiermee geclassificeerd.
Volgens mij slaat het nog het meeste op Netwerkkaarten.
inderdaad, zorg ervoor dat zowel het spel als winamp van Directsound gebruik maken. Ik had dit probleem ook altijd onder Win98 maar dan met Realplayer, die ging in z'n eentje bezit nemen van de hele Wavemapper van Windows ...
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:36
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
meestal kan een nieuwe driver ook werken.
Hij gebruikt wave out
Misschien dat het daar aan ligt.
En weet iemand waar je die drivers vandaan plukt????
Alvast bedankt
Misschien dat het daar aan ligt.
En weet iemand waar je die drivers vandaan plukt????
Alvast bedankt
Wauw, een sig!
Pagina: 1