Helaas zit de beste tijd erop voor de Quake3 Engine van ID software. Vooral nu omdat DoomIII er weer aankomt wat een nieuwe engine moet gaan leveren voor de nieuwe games
Inmiddels alweer uit eind 98? begin 99 Engine is voor talloze spellen in begruit genomen en veel van ie spellen zijn uiteraard gewoon First Person Shooters met een uitzondering na. Tevens ook de eerste engine die gebruik maakte van de T&L harware based.
Maar nu. Welk spel gebaseerd op de Quake3 Engine of Quake3 Team Arena Engine vind jij gewoon een toppertje?. Ik zal er maar geen poll van maken want er zijn gewoon veels te veel spellen.
Misschien om je geheugen wat op te frissen hier wat games:
misschien dat jullie hem nog kunnen aanvullen ...vast wel
-Quake3 Arena
-Quake3 Team Arena
-Medal Of Honor
-Return To Castle Wolfenstein
-Heavy Metall FAKK2
-Jedi Knight2
-Elite Force
-Soldier OF FortuneII
-American McGee's Alice
Ikzelf stem gewoon Medal Of Honor
ongelooflijke textures..strakke leveldesign. Zie Ohama Beach. Net iets beter dan rtcw.
\edit
asl het kan gelieve geen mods. En graag aub op quake3 based houden dus niet gaan roepen dat UT/SeriousSam/LithTech engine een stukkie beter is
\edit2
Poll: Wat is jouw favoriets Quake3 engine game
• Quake3 (Team) Arena
• Medal Of Honor
• American McGee\'s Alice
• Return To Castle Wolfenstein
• Heavy Metall FAKK2
• Jedi Knight2
• Elite Force
• Soldier OF FortuneII
• anders.......
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
hier dan een poll
Quake3 moest met TEam arena samengaan, voor het geval doet ik een spel ben vergeten is er een optie mogelijk
Inmiddels alweer uit eind 98? begin 99 Engine is voor talloze spellen in begruit genomen en veel van ie spellen zijn uiteraard gewoon First Person Shooters met een uitzondering na. Tevens ook de eerste engine die gebruik maakte van de T&L harware based.
Maar nu. Welk spel gebaseerd op de Quake3 Engine of Quake3 Team Arena Engine vind jij gewoon een toppertje?. Ik zal er maar geen poll van maken want er zijn gewoon veels te veel spellen.
Misschien om je geheugen wat op te frissen hier wat games:
misschien dat jullie hem nog kunnen aanvullen ...vast wel
-Quake3 Arena
-Quake3 Team Arena
-Medal Of Honor
-Return To Castle Wolfenstein
-Heavy Metall FAKK2
-Jedi Knight2
-Elite Force
-Soldier OF FortuneII
-American McGee's Alice
Ikzelf stem gewoon Medal Of Honor
ongelooflijke textures..strakke leveldesign. Zie Ohama Beach. Net iets beter dan rtcw.
\edit
asl het kan gelieve geen mods. En graag aub op quake3 based houden dus niet gaan roepen dat UT/SeriousSam/LithTech engine een stukkie beter is
\edit2
Poll: Wat is jouw favoriets Quake3 engine game
• Quake3 (Team) Arena
• Medal Of Honor
• American McGee\'s Alice
• Return To Castle Wolfenstein
• Heavy Metall FAKK2
• Jedi Knight2
• Elite Force
• Soldier OF FortuneII
• anders.......
Om de laatste stand te zien moet je ff op F5 rammen

Wil je ook een poll creëren, kom dan langs op DubbelF.com
hier dan een poll
Quake3 moest met TEam arena samengaan, voor het geval doet ik een spel ben vergeten is er een optie mogelijk