Toon posts:

Duron niet harder dan 750 (met L1 dicht)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Duron 600 was nog niet aangepast maar toch loop ie niet harder dan 750. Voltage op 1,660V

Temp 44C Abit KT7 Raid. Standaard cooler.

Ik neem aan dat de standaard cooler niet optimaal is maar hij start zelfs niet meer op bij 8x.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Voltage wat verhogen denk ik.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat was ik vergeten... Het voltage heb ik iedere zo laag mogelijk proberen te houden, maar zelfs tot 1,85v (max) had alleen tot resultaat dat ie wel kon opstarten maar liep dan bij 800 Mhz al vast bij opstarten Windows.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, dat was ik vergeten... Het voltage heb ik iedere zo laag mogelijk proberen te houden, maar zelfs tot 1,85v (max) had alleen tot resultaat dat ie wel kon opstarten maar liep dan bij 800 Mhz al vast bij opstarten Windows.

• InterCC
En die 44 graden. is die idle of met 100% CPU load?

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:47

Spooksel

Spooksel!

hmm, gum de bruggen weer open... en probeer het dan opnieuwe... krassen is niet perse raak

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Topicstarter
InterCC: Ik heb nooit begrepen wat idle is, kun jij me dat uitleggen?

En Spooky2: Dat is het em nou, ik hoefde niet te gummen omdat de bruggen nog dicht waren!!

Verwijderd

Ja, of je hebt gewoon pech dat je een exemplaar hebt die gewoon echt niet hoger wil.

Verwijderd

idle = geen proggies open (ook geen koe). Na 10 minuten ofsow blijft de temp. stabiel, dat is je idle temp.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Remedy...

Dan is het een temp van 45C idle. Ik heb nog een keer geprobeerd om em op @800 te krijgen door 8x multiplier en 1,750 maar dan loopt 3D2000 vast bij een temp van 50C. ( dit komt dus door die cooler)

Is @750Mhz dan maximum?

Verwijderd

Heb je windhoos al opnieuw geinstalled
Bij mij was dat het!!
1st windhoos geinstalled op 750 hij wou niet hoger dan 875 mhz 8.5x103
2de windhoos opnieuw geinstalled op 850
en dan nu wel de 927 halen!!(heel vaag)
T-bird 750@927 (als alpha/delta binnen is lekker hoger)

• InterCC
Zit je cooler wel goed vast? 45 graden idle is best wel hoog...

Verwijderd

Topicstarter
InterCC: PC is spliksplinternieuw, alleen koeler erafgehaald om type te bekijken. Misschien kun je een koeler met pasta er niet nog een keer opzetten (de pasta breekt nl)??

Verwijderd

Topicstarter
InterCC: PC is spliksplinternieuw, alleen koeler erafgehaald om type te bekijken. Misschien kun je een koeler met pasta er niet nog een keer opzetten (de pasta breekt nl)??

• raw meat
  • Registratie: December 1999
  • Niet online

raw meat

8 bit rules..For me to POOP on

Koop dan ook gewoon een goeie koeler als de pasta er al afbreekt gaat er iets niet helemaal tof natuurlijk.
T' is toch geen peurschuim of zo;)

Oh ja joh!!!

Pagina: 1