Diamond Viper 550 PCI 16MB TV/OUT Windows 2000 probleem

Pagina: 1
Acties:

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 00:18
hallo,

mijn zwager heeft een p2 350 met een diamond viper 550 kaartje en daarmee wil hij graag divx kijken op zijn tv

er zit dus een s-video out op en verder zijn alle kabels ok en het systeem trekt het makkelijk

nu is er 1 probleem en dat is dat Windows 2000 die video kaart niet ondersteund met tv/out

als je Windows 98 er op zou zetten zou het probleem verholpen zijn maar het is juist de bedoeling dat Windows 2000 er op blijft staan

ik kan ook nergens drivers vinden op internet (alleen drivers die Windows 2000 niet accepteerd)

heeft iemand een idee hoe ik de boel toch aan de gang krijg?

alvast bedankt en de groeten

Verwijderd

er is een programmatje voor...weet niet meer hoe het heet volgens mij gewoon tvout...gebruik anders de search ff!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 17:44
tvtool - www.tvtool.de - kost bijna niks en werkt perfecto

trouwens, ik dacht dat de viper een TNT chip had toch? dan zou je met de nvidia drivers ook de optie tv moeten hebben in je settings. www.nvidia.com. gerbuik dan dus niet de drivers die je erbij krijgt van diamond (S3)

• Retaliator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06-07 00:18
wanneer ik de nvidia drivers gebruik dan kan ik alles behalve tv/out inschakelen |:(

Verwijderd

Diamond Viper 550 is een Nvidia TNT, ff nieuwste detonator (40.72) installeren, heb ik laatst nog gedaan met een AGP variant van dezelfde kaart met win2k

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-07 13:56

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Precies, ik had die kaart ook. Drivers van Diamond doen het niet goed, nieuwste NVidia Detonator drivers bieden wel alle opties.

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
av>vb

Verwijderd

Retaliator schreef op 19 november 2002 @ 12:44:
wanneer ik de nvidia drivers gebruik dan kan ik alles behalve tv/out inschakelen |:(
Je "schakelt" met de detonators ook geen tv-out in. Je moet de kloon of de overlay naar het secundaire beeldscherm (in dit geval de tv) sturen.
Pagina: 1