• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-03 18:17
Hallo allemaal,

Ik kwam op www.regenboog.net deze MP3 discman tegen. Weet iemand waar ik meer info hierover kan krijgen (review ofzo)?

---
Nappa DAV 310 MP3/CD/VCD/CDR/CDRW

De Nappa DAV 310 is een veelzijdige MP3 discman met bijzondere functie's als:

leest 8 cm en 12 cm cd's
TV-ouput voor VCD en weergave van MP3 titels
afstandbediening
bass booster control mega bass
audio + videokabel bijgeleverd
Lithium ion batterij, AC adapter

Prijs: fl 399,-
---

bvd
lOdUde

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Zoek 'm op (staat op de frontpage bij <a href="http://www.eynstein.nl">eynstein<a>, en daar staat 'n link naar een review op tweakers.net
Ik zou 'm niet nemen, omdat er geen antischoksysteem op zit en omdat hij bijgeluiden schijnt te maken die je erg hoort in stille passages. Zie verder de review.

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

• Rfce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-09-2024

Rfce

Veni, Vidi, Vici

[b]omdat er geen antischoksysteem op zit en omdat hij bijgeluiden schijnt te maken
Nou, hier ben ik het niet helemaal mee eens, ik heb zelf zo'n ding, en ben best tevreden ermee (zelfs bij de regenboog gehaalt in M'tricht)

Hier letterlijk uit de handleding:
Anti-shocking
DAV310 is equipped with advanced anti-shocking function, it aims to provide resistance to skipping or jitter of playback experienced when the player is being jostled.

Echtwaar, jah of je moet er een min mee gaan rammelen, dan wilt ie nogwel eens overslaan, maar zo bij normaal gebruik echtniet hoor.

Wat betreft die bijgeluiden, ik weet niet wat je kennissen aan de oren hebben, maar ik hoor alleen zuiver de muziek.

euh...ja

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

OH>>GT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• spacy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-03 16:19

spacy

+++

ik heb dat ding ook, bij mij is het de NAPA-dav310

-de batterij van de afstandsbediening is binnen no time leeg.
-zonder afstandsbediening is het lastig door de 180 nummers heen te bladeren. (zonder gaat dit met 1+, met afstandsbed. gaat dit met 10+)
-in het mp3 gedeelte van mijn spelertje hoor je een hogepiep
vergelijk baar met een monitor piep, maar als achtergrondmuziek valt dit niet op.
het cd gedeelte heeft hier geen last van.
-bij het random afspelen van een mp3 cd, gebeurde het vaak dat hij na een stuk of 30 nummers vast bleef zitten, om probleem te verhelpen moest je hem weer uit en aan zetten.
-de koptelefoon uitgang is ook direct de line-out, uhh eigenlijk net andersom, want je hoort met de kop telefoon een bepaalde ruis die je niet hoort als het de versterker in gaat.
-ik heb zelf nooit problemen gehad dat die antishock niet zou werken, bij een mp3 afspelen, staat de cd zowiezo al helft van de tijd stil ;)

kortom, ik vind het apparaatje een beetje zonde van het geld geweest, (bijna jaar geleden gekocht voor fl 349,-)
maar ik denk dat ik hem binnenkort in me auto ga gebruiken, ben niet van plan dure mp3 auoradio te kopen.

edit:
bijna vergeten... de mp3s klinken op die piep na, wel goed hoor :)

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:00
ik zou dan voor de napa 480 gaan, die heb ik ook :P

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-03 00:29
JE zei net dat je je mp3 titels op je tv zou kunnen zien maar dat kan pas bij de dav311 of later
Pagina: 1