Ik heb X kunnen draaien, maar toen ik eens een keer de resolutie veranderde (1 x door 'm hoger te zetten dan 1024x768, dit vond ie niet leuk en crashte terug naar inlogscherm na wat flikkeren, en een andere keer toen ik van 600x800 en toen terug naar 1024x768, zelfde effect) crashte ie terug naar het inlogscherm. En nu doet ie iedere keer als ik Linux opstart wat wazig veel flikkeren in het begin, dan kan ik inloggen, en als ik inlog dan flikkert ie wat en dan gaat ie weer terug naar de inlog.
Ik ben nog vrij een nobody op linux gebied, misschien is het wat simpels? ik vond het niet via de search...
Ik ben nog vrij een nobody op linux gebied, misschien is het wat simpels? ik vond het niet via de search...
edit:
nog een klein vraagje: hoe krijg ik die X afgesloten zodat ik alleen nog de prompt heb (bash heet dat?). Want ik wil graag XFree86 -configure doen, maar hij zegt dat er dan een X server running is....
nog een klein vraagje: hoe krijg ik die X afgesloten zodat ik alleen nog de prompt heb (bash heet dat?). Want ik wil graag XFree86 -configure doen, maar hij zegt dat er dan een X server running is....
[ Voor 0% gewijzigd door Boy op 19-11-2002 10:08 . Reden: nog een vraagje... ]
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl