Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York
Heb je een virusscanner, zoja laat die dan niet scannen in spool32 map in windows dir.
wij hebben hier het zelfde gehad!
Virusscanner is van McAffee. Is het zo dat deze het systeem ook onnodig belast waardoor hij traag wordt???hullepim schreef op 19 November 2002 @ 10:08:
Heb je een virusscanner, zoja laat die dan niet scannen in spool32 map in windows dir.
tips voor New York
Zet die spool map maar in je exclusion list, en het werkt
Calitomnication schreef op 19 November 2002 @ 10:05:
edit:
Damn, verkeerd geplaatst, kan 'n modje m even naar WOS schoppen
OK
offtopic:
Uit nieuwsgierigheid: wat voor printer is dat, dat 'ie nog via COM1 print?
Uit nieuwsgierigheid: wat voor printer is dat, dat 'ie nog via COM1 print?
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
ik zal he straks eens proberen, wordt momenteel overladen met errors.
spool32.exe, kernel32.dll kan de printer niet eens her-installeren omdat de poorten niet geinstalleerd zijn
.
spool32.exe, kernel32.dll kan de printer niet eens her-installeren omdat de poorten niet geinstalleerd zijn
offtopic:
We hebben hier te maken met een echte, officiele Xerox P8e te maken. Met gepattenteerde laserstralen
.
Zo'n grote bak met lampen en voor dat je gaat printen moet je 'm eerst aanzwengelen
We hebben hier te maken met een echte, officiele Xerox P8e te maken. Met gepattenteerde laserstralen
Zo'n grote bak met lampen en voor dat je gaat printen moet je 'm eerst aanzwengelen
tips voor New York
Pagina: 1