Toon posts:

Win Xp crash --> opstarten blijft hangen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een test van:
Een PC oneinding lang tetris laten spelen?
de computer tetris laten spelen liep mn scherm vast, geen normaal windows beeld maar allerlei kleuren,
Nu als ik opnieuw opstart blijft windows hangen in het blauwe welkomsscherm....Zelfs op veilige modus lukt het opstarten niet, kheb alle mogelijke opstart methodes geprobeert maar geen enkele lukt het om verder te komen dan in het welkomsscherm...

Heeft iemand enig idee wat ik het beste kan doen? Kheb zeer veel proggies op mn schijf staan, misschien zal ik moeten backupen in dos ofzo> of misschien kan iemand xp maken hier??
Als ik xp erover heen gooi met de installatie blijft dan alles staan wat ik onder windows had staan????

BVD :)

Verwijderd

Ik denk dat je de maker van dat progsel even moet mailen.
Lekkere bezigheid btw, je pc oneindig Tetris laten spelen. :D

Verwijderd

je kunt inderdaad een reinstall van xp doen je progjes zullen dan blijven staan...maar ik zou in ieder geval de maker ff contacten..!

Verwijderd

Topicstarter
zal ik ff doen,
jullie horen nog van me :)

Verwijderd

Kan je ook niet opstarten in de system recovery console? Of met behulp van de XP cd?

• QuestGamer
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-05 22:58

QuestGamer

Questje

Damn, ik had niet verwacht dat mijn progje zoveel commotie zou veroorzaken :)
Heb jij toevallig een Radeon 9700 in je PC zitten?
Ik weet dat er dan allemaal rare kleuren komen als je mijn tetris game afsluit, dat kon je dan verhelpen door de resolutie ff te veranderen. Niks aan de hand verder.

Maar dat jouw hele Windows gecrasht is, heb ik geen verklaring voor :(

Succes ermee ofzo :(

Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)

Verwijderd

Topicstarter
hhehehehehe
naja zal wel opnieuw installen

die rare kleuren had ik ook ;) ja
Pagina: 1