Ik moet een load-balancing applicatie (Access 2000) schrijven voor een machinepark.
Deze applicatie moet lopen via Citrix
op een stel trage p75 (ja, je leest het goed).
tevens zijn er een aantal snelle (pII @200) pc's. De applicatie crasht op de trage gevallen omdat de procedure teveel vraagd en het systeem onstabiel wordt.
Om nu te controleren heb ik de volgende loop ingebouwd:
De procestijd vergelijk ik dan met een limiet, is de procestijd hoger, dan is de pc te traag, en moet er een andere pc gebruikt worden etc.
Mij vraag (om een lang verhaal nog langer te maken) is of dit een bruikbare benchmarking is die iets zegt over de snelheid van de pc??
Naar mijn idee wel, want hij trekt volle processor-usage op een pc zonder citrix
Deze applicatie moet lopen via Citrix
tevens zijn er een aantal snelle (pII @200) pc's. De applicatie crasht op de trage gevallen omdat de procedure teveel vraagd en het systeem onstabiel wordt.
Om nu te controleren heb ik de volgende loop ingebouwd:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
| Getal =1
Starttijd=time()
Telop:
Getal = Getal +1
if Getal < 500000 then
GoTo Telop
Else
GoTo End
End:
Eindtijd = Time()
Procestijd = Eindtijd - Begintijd |
De procestijd vergelijk ik dan met een limiet, is de procestijd hoger, dan is de pc te traag, en moet er een andere pc gebruikt worden etc.
Mij vraag (om een lang verhaal nog langer te maken) is of dit een bruikbare benchmarking is die iets zegt over de snelheid van de pc??
Naar mijn idee wel, want hij trekt volle processor-usage op een pc zonder citrix