Ik probeer dus al een tijdje een FTP Server & SSH Server te installeren op een computer met Linux RedHat 7.3 . Ik wist zelf van ProFTPd en OpenSSH. ProFTPd gedownload, zijn het RPM's. Die zouden makkelijk te installeren zijn met iets van rpm -vUh?? proftpd-1.2.7rc3-1.i386.rpm.. Iig, dat leek goed te gaan, maar toen ik ProFTPd wou runnen, gaf ie aan dat ie die proftpd.conf file niet in /etc kon vinden? Net geinstalleerd toch?
OpenSSHd, bij de readme voor de install staat dat je iets van 4 andere programma's nodig hebt om dit te kunnen draaien???
ftp://ftp.ca.openbsd.org/.../OpenSSH/portable/INSTALL
Weet iemand dus een SSH Server en een FTP Server die makkelijk te installeren en configureren zijn. Ik ben nu eindelijk een beetje bezig met Linux, en ik wil er best wat meer moeite voor doen maar ben nu al best lang bezig geweest en zou het fijn vinden als ik eens iets zie wat makkelijk installeert en meteen werkt!! :-)
OpenSSHd, bij de readme voor de install staat dat je iets van 4 andere programma's nodig hebt om dit te kunnen draaien???
ftp://ftp.ca.openbsd.org/.../OpenSSH/portable/INSTALL
Weet iemand dus een SSH Server en een FTP Server die makkelijk te installeren en configureren zijn. Ik ben nu eindelijk een beetje bezig met Linux, en ik wil er best wat meer moeite voor doen maar ben nu al best lang bezig geweest en zou het fijn vinden als ik eens iets zie wat makkelijk installeert en meteen werkt!! :-)
Wat een onzin..