Kun je de windows XP serial of oem nummer nog zien terwijl Windows gelocked is
we weten namelijk niet meer welke cd van die computer is
Verwijderd
Het is een testpc om wat uit te proberen op stage alleen willen we nu de windows activeren alleen weten we niet meer welke stikker erbij hoort omdat die er nog niet opgeplakt was.
Verwijderd
Ik weet wel dat je met TweakXP kunt zien met welke serial het OS is geinstalleerd. Maar dan moet je hem wel eerst unlocken..
Of bedoel je met 'gelockt' dat het OS gedeactiveerd is?
Nee ik bedoel dat we over de 30 dagen voor de activatie heen zijn.
Dus tweak xp kunnnen we niet gebruiken ik weet wel hoe ik de cd key moet uitlezen met een geactiveerde maar niet op een gelockde xp machine
Dus tweak xp kunnnen we niet gebruiken ik weet wel hoe ik de cd key moet uitlezen met een geactiveerde maar niet op een gelockde xp machine
Gelockt is iets anders dan gedeactiveerd. Maar als het toch daadwerkelijk een test-pc is dan kan je hem toch ook gewoon leeg gooien?
Volgens mij is het hier niet de bedoeling dat wij jou hier dingen uitleggen, hoe jij dingen gaat doen die tegen het illegale aanzitten.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!
Sja. Als je 1 systeem hebvt dat is gelocked, heb je maar 1 sticker over. Als je er n gelocked hebt staan, heb je n stickers die je willekeurig kan uitdelen.
Verder lijkt MS bellen me hier op z'n plaats; uitleggen hoe het serial uitlezen zonder te zijn ingelogged (daar komt het op neer) lijkt me hier niet handig
Verder lijkt MS bellen me hier op z'n plaats; uitleggen hoe het serial uitlezen zonder te zijn ingelogged (daar komt het op neer) lijkt me hier niet handig
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()