Ik heb sinds kort een aantal oude onderdelen van mijn computer vervangen. Het gaat om een nieuw moederbord [ Gigabyte GA-7VAX ] en een nieuwe CPU [ AMD AthlonXP 2000+ ] en nieuw intern geheugen [ 256Mb DDR ] en als ik dit nu allemaal correct aansluit en mijn computer opstart. dan ziet hij mijn 2 harde schijven [ 40Gb seagate en een 10Gb Maxtor ] en hij start door tot het witte scherm met de blauwe blokjes eronder [ het scherm wat na het scherm komt waarbij je F8 kunt drukken ] en dan springt hij op een scherm met de melding 'inaccesible boot device' en blijft hangen verder. Ik heb alle andere manieren van aansluiten op mijn ide kabels al geprobeert maar tervergeefs.
Als ik de harde schijven op mijn oude moederbord en oude cpu [ moederbord merk is een Gigabye ook, type weet ik niet meer en de cpu is een PIII 450Mhz ] dan start de computer gewoon op zonder problemen.
Hoe kan ik dit oplossen om het met mijn nieuwe spullen ook zonder problemen te laten opsptarten?
Als ik de harde schijven op mijn oude moederbord en oude cpu [ moederbord merk is een Gigabye ook, type weet ik niet meer en de cpu is een PIII 450Mhz ] dan start de computer gewoon op zonder problemen.
Hoe kan ik dit oplossen om het met mijn nieuwe spullen ook zonder problemen te laten opsptarten?