Toon posts:

Psion Revo syncen met Palm Desktop?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het klinkt te bizar... Ik ben zeeeer tevreden over Palm Desktop, maar minder over Palm en ik wil een Psion Revo kopen. Ik zou ze echter wel graag willen syncen zonder al teveel poespas.
Kan dit? (evt. met intellisync oid)

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Lijkt me niet

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Nee dit wordt heel erg lastig. Je zou iets met workarounds kunnen proberen, maar dat wil je natuurlijk niet.....

• red bull
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:25

red bull

Keeps me awake !

Ik heb zelf een revo en een nokia 6210 via outlook heb ik ze wel eens gesynced. Ze zijn namelijk allebij te synchroniseren met outlook

Verwijderd

Topicstarter
Even voor de duidelijkheid heren. Palm Desktop is de windows software die je kunt downloaden van www.palm.com (aanradertje). En die wil ik met de psion syncen.

Verwijderd

Topicstarter
Schitterend! Ik heb het gevonden.
Het programmaatje heet CompanionLink Express 1.3 en synct alles tussen alles.
Palm Desktop vs. Outlook (jaja, windows onderling). Of Psion vs. Palm Desktop (dat zal palm niet leuk vinden!). Zeker de moeite waard.

CompanionLink Express demo ;( is te vinden op: http://pda.surfnet.nl/epoc/preview/178473.html

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:12

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Waarom niet gewoon Psiwin (2.3.3) gebruiken? Dat werkt toch ook goed?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Verwijderd

Topicstarter
maar niet met Palm Desktop of wel?

Verwijderd

bij een palm. wordt intellisync bijgeleverd, hiermee kan je syncen naar outlook/lotus notus of groupwise.l ook met de geleverde software van psion kan je dit, dus de combi :D kan je alles in outlook zetten
Pagina: 1