Heb afgelopen weekend m'n server opnieuw ingedeeld... dit hield voor het grootste gedeelte in het vervangen van 1 van de 2 maxtors (2B020H1 --> 20GB / 5400rpm) door een Western Digital (WD400BB --> 40GB / 7200rpm). Ik heb daarbij de WD als master gezet. Daarnaast heb ik m'n bios van nog ge-upgrade (Aopen AX34 pro II) en ook maar gelijk het OS natuurlijk opnieuw geinstalleerd (W2K AS + SP3).
Nu het probleem:
Bij het terugkopieren van de data, krijg ik regelmatig de foutmelding dat de netwerkschijf niet meer tot de beschikking is (da's dus op de XP-client)... geef ik dan de sleur-en-pleur actie nog een keer, dan gaat hij gewoon verder
Plus!!!! Heb nu 3x een heel mooi BSOD gehad

Mijn vermoeden is dat er een conflict is tussen die Maxtor en die WD. Allebei worden ze als UDMA100 gezien en daarom wil ik ze ook eigenlijk niet splitsen... dat zou betekenen dat er 1 van de 2 bij de DVD komt te zitten en schakelt hij terug naar UDMA33!! Weet niet of dat aan de kabel ligt (ja, is niet zo'n 80-polige).
Iemand bekent met dit conflict of moet ik de disken gewoon opsplitsen?
Nu het probleem:
Bij het terugkopieren van de data, krijg ik regelmatig de foutmelding dat de netwerkschijf niet meer tot de beschikking is (da's dus op de XP-client)... geef ik dan de sleur-en-pleur actie nog een keer, dan gaat hij gewoon verder
Plus!!!! Heb nu 3x een heel mooi BSOD gehad
Mijn vermoeden is dat er een conflict is tussen die Maxtor en die WD. Allebei worden ze als UDMA100 gezien en daarom wil ik ze ook eigenlijk niet splitsen... dat zou betekenen dat er 1 van de 2 bij de DVD komt te zitten en schakelt hij terug naar UDMA33!! Weet niet of dat aan de kabel ligt (ja, is niet zo'n 80-polige).
Iemand bekent met dit conflict of moet ik de disken gewoon opsplitsen?