Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Verwijderd
welke foutmeldinggeeft die een foutmelding met betrekking tot mijn netwerk aansluiting
edit: RedHat Linux netwerk prob
waarom hier nog een keer posten
Zonder te vertellen welke distro je gebruikt en veel meer details te geven over het probleem kan niemand je helpen, ik denk dat deze vraag misschien meer in NOS thuis hoort maar dat moet een modje maar beoordelen.
Het klopt dat ik hem dubbel post, omdat het zowel linux als netwerk treft.
Ik heb zowel RedHat 8 als Mandrake 9 geprobeerd, en beide geven dezelfde fout. Vermoet dat het dus niet in de distro zit, maar ergens anders...
Ik zal gelijk ff helemaal compleet zijn:
het is een
amd duron 900 op een MSI k7t-2, 512mb geheugen, 3com 905c-tx, geforce 2 gts en een sb live.
Tips zijn welkom
Ik heb zowel RedHat 8 als Mandrake 9 geprobeerd, en beide geven dezelfde fout. Vermoet dat het dus niet in de distro zit, maar ergens anders...
Ik zal gelijk ff helemaal compleet zijn:
het is een
amd duron 900 op een MSI k7t-2, 512mb geheugen, 3com 905c-tx, geforce 2 gts en een sb live.
Tips zijn welkom
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
ga maar verder in de NOS versie.
dubbelposten mag niet..
dubbelposten mag niet..
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Dit topic is gesloten.
![]()